تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی دانش‌آموزی با هدف تقویت کار تیمی و ایده‌پردازی

برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی دانش‌آموزی با هدف تقویت کار تیمی و ایده‌پردازیکیهان‌پور دبیر علمی المپیاد سلول‌های بنیادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برگزاری این المپیاد علمی اظهار داشت: امسال دومین دوره المپیاد دانش‌آموزی در سراسر کشور و با همکاری وزارت آموزش و پرورش در ۳ مرحله برگزار می‌شود که از میان افراد شرکت‌کننده تعداد ۴۰۰ دانش‌آموز به مرحله دوم راه پیدا کردند.
 
وی بیان کرد: این المپیاد علمی جزو معدود آزمون‌هایی است که منابع امتحا‌نی آن بین رشته‌ای بوده و برای گروه‌های علوم پایه، ریاضی فنی و تجربی مشترک است.
 
کیهان‌پور عنوان کرد: المپیاد علمی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با هدف تقویت کار تیمی در بین دانش‌آموزان و استعدادیابی آن‌ها در این موضوع سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود و در آن شرط معدل وجود ندارد و سوالات بیشتر جنبه نگرشی و خودآموزی دارد.
 
وی تأکید کرد: در المپیاد سلول‌های بنیادی نگرش و ارائه راهکارهای عملی از جمله موضوعات مهم این امتحان محسوب می‌شود و قرار است در آینده نفرات برتر آن بدون کنکور وارد دانشگاه شوند.

دبیر علمی المپیاد سلول‌های بنیادی گفت: برای حمایت بیشتر المپیاد سلول‌های بنیادی در حال رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم تا مشوّقات کنکور برای نفرات برتر در سال آینده ایجاد شود.

 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری المپیاد سلول‌های بنیادی دانش‌آموزی با هدف تقویت کار تیمی و ایده‌پردازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..