تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای تفاهم‌نامه دانشگاه صنعتی شریف با صنایع صنعتی/ فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جهت کارآموزی به خارج از کشور اعزام می‌شوند

امضای تفاهم‌نامه دانشگاه صنعتی شریف با صنایع صنعتی/ فارغ التحصیلان این دانشگاه در جهت کارآموزی به خارج از کشور اعزام می‌شوندمحمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو  با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پیشرفت علم و فناوری اظهار داشت: در راستای ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته و بسیاری از فارغ‌التحصیلان به عنوان کاروز پس از تحصیل در صنایع مرتبط با رشته تحصیلی‌شان فعالیت می‌کنند.

 
وی بیان کرد: دانشگاه صنعتی شریف در راستای ارتقا سازی کیفی و کمی مقالات اقدامات خوبی انجام داده و با شرکت‌های بزرگ صنعتی تفاهم نامه‌های همکاری به امضا رسانده است.
 
فتوحی عنوان کرد: دانشگاه صنعتی شریف با صنایع بزرگی همچون نفت، پتروشیمی و خودرو ارتباط خوبی دارد و این دانشگاه در زمینه آی تی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است.
 
وی تاکید کرد: بازنگری برنامه‌های درسی در رشته‌های مختلف به خصوص موضوعات میان رشته‌ای از جمله کارهای مهم این دانشگاه محسوب می‌شود.
 
رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای دوره‌های کارآموزی تعدادی از دانشجویان به خارج از کشور اعزام و در صنایع صنعتی آن کشورها مشغول به کار شده‌اند.
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای تفاهم‌نامه دانشگاه صنعتی شریف با صنایع صنعتی/ فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جهت کارآموزی به خارج از کشور اعزام می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..