تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«روحانی» حاضر نشود باز هم مناظره‌‌ها برگزار می‌شود

به گزارش افکارنیوز،

یک منبع مطلع در کمیسیون ویژه بررسی تبلیغات انتخاباتی گفت: مناظره‌های انتخاباتی طبق کنداکتور پیش‌بینی‌شده در روز جمعه 8 اردیبهشت ساعت 166 آغاز می‌شود.

به‌گفته این منبع آگاه، در جلسه 2 اردیبهشت کمیسیون نظارت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری با حضور نماینده همه کاندیداها برنامه‌های انتخاباتی به‌ آنها ارائه شد و هیچ‌کدام نارضایتی نداشتند اما از فردای آن روز صحبت‌هایی مبنی بر سفر استانی روحانی در روز جمعه و احتمال لغو مناظره شروع شد، با این‌حال مناظره روز جمعه به‌قوت خود باقی است و طبعاً حضور یا عدم حضور هریک از کاندیداها نافی پخش هیچ‌کدام از برنامه‌های تلویزیونی نخواهد بود. اگر کاندیدایی چه در برنامه مناظره و چه در گفت‌وگوی ویژه خبری حضور نداشته باشد، صندلی خالی وی در برنامه وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««روحانی» حاضر نشود باز هم مناظره‌‌ها برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..