تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه در فهرست نظارت سیاسی اروپا

کد خبر: ۵۱۹۸۳۳

۷۵۵  بازدید

شورای مجمع پارلمانی اروپا بخاطر نگرانی‌ها خول نقض حقوق بشر در ترکیه، این کشور را به فهرست نظارت سیاسی افزود.

خبرگزاری فارس: شورای مجمع پارلمانی اروپا امروز (سه‌شنبه) تصمیم گرفت ترکیه را دوباره به فهرست نظارت سیاسی اضافه کند.

بر این اساس، شورای اروپا دوباره بعد از سال 2004، بخاطر نگرانی‌ها از سرکوب مخالفان و نقض حقوق بشر تحت دولت «رجب طیب اردوغان»، فرایند‌های سیاسی در ترکیه را زیرنظر خواهد گرفت.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» شورای مجمع پارلمانی اروپا - که یک گروه حقوق بشری محسوب شده و ترکیه نیز عضو آن است - در جلسه امروز با 113 رای موافق و 45 رای مخالف، آنکارا را دوباره به فهرست نظارت‌های سیاسی افزود.

این تصمیم می‌تواند تاثیر جدی بر مذاکرات پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا بگذارد. مسئله‌ای که درپی تحولات اخیر ترکیه مانند کودتای نافرجام 15 جولای 2016، وضع حالت فوق‌العاده و همچنین برگزاری همه‌پرسی قانون اساسی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه در فهرست نظارت سیاسی اروپا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..