تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماتیس: کنار افغانستان هستیم/نیکلسون: همکاری واشنگتن‌-‌مسکو در مبارزه با طالبان

به گزارش خبرنگار سایت افغانستات خبرگزاری فارس، ژنرال «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا روز گذشته در سفری غیرمنتظره وارد کابل شد.

وی طی یک کنفرانس خبری مشترک با ژنرال «جان نیکسلون» فرمانده نیروهای ائتلاف در افغانستان هدف سفرش را به افغانستان بیان کرد و گفت: نبرد ما علیه داعش ادامه دارد در کنار نیروهای امنیتی افغانستان هسیتم.

ماتیس گفت: حمله «مادر بمب» بر مواضع داعش پیامی بود به این گروه و بعضی از کشورها که ما در کنار افغانستان هستیم.

وزیر دفاع آمریکا افزود: هدف از سفرش بررسی فعالیت گروه داعش در افغانستان می‌باشد و با یک تیم متخصص نظامی آمده است.

وی اظهار داشت: گفت‌وگوهایش را با «محمداشرف غنی» و اعضای کابینه دولت وحدت ملی ادامه می‌دهد.

ماتیس افزود: سال 2017  یک سال پرچالش است و ما در کنار نیروهای امنیتی افغانستان هستیم.

وی از طالبان خواست که دست از جنگ برداشته و به روند گفت‌گوهای صلح بپیوندند.

وزیر دفاع آمریکا در مورد موضع‌گیری روسیه در قبال افغانستان گفت که این کشور هر آنچه را انجام می‌دهد باید مطابق با قوانین جهانی باشد و ما نمی‌خواهیم که به طالبان مشروعیت بدهد.

وی همچنین گفت که می‌خواهند رابطه‌ آمریکا با روسیه دوستانه باشد و روسیه از تلاش‌ها برای تامین صلح در افغانستان حمایت کند.

در ادامه این کنفرانس خبری ژنرال «جان نیکلسون» فرمانده نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان اظهار داشت که ایالات متحده می‌بایست با روسیه به دلیل کمک تسلیحاتی به طالبان، برخورد کند.

وی افزود: طالبان از سلاح‌های روسیه برای حمله به نیرو‌های تحت حمایت آمریکا در افغانستان استفاده می‌کند.

انتهای پیام/ز

http://fna.ir/J23KKH



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماتیس: کنار افغانستان هستیم/نیکلسون: همکاری واشنگتن‌-‌مسکو در مبارزه با طالبان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..