تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادعای مخفی کاری اوباما در رابطه با ایران

کد خبر: ۵۱۹۷۴۵

۴۹۹  بازدید

نشریه‌ی آمریکایی پولیتیکو مدعی شد که اوباما در رابطه با آزادی زندانیان از زندان های ایران همه‌ی جزئیات را منتشر نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: نشریه‌ی آمریکایی پولیتیکو مدعی شد که اوباما در رابطه با آزادی زندانیان از زندان های ایران همه‌ی جزئیات را منتشر نکرده است.

نشریه پولیتیکو ادعا می‌کند به اطلاعاتی درخصوص توافق مبادله زندانیان میان ایران و آمریکا در دولت اوباما دست یافته که نشان می‌دهد دولت اوباما تمام جزئیات این مبادله را با مردم آمریکا در میان نگذاشته است.


این پایگاه خبری مدعی شد در حالیکه اوباما اعلام کرد هیچ یک از 21 نفری که در دی‌ماه 1394 در ازای آزادی 5 شهروند آمریکایی از زندان‌های ایران آزاد شدند به جرائم امنیتی یا مرتبط با تروریسم متهم نشده بودند، برخی از این افراد بر خلاف ادعای اوباما، "تاجر معمولی" نبوده و در انتقال تجهیزات و فناوری‌های نظامی ممنوعه به ایران برای کمک به برنامه موشکی و هسته‌ای این کشور دخالت داشته‌اند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادعای مخفی کاری اوباما در رابطه با ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..