تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک گروه هکری انجام داد؛ جایگزینی تصاویر مستهجن در 250 اکانت توییتر داعش

هکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  یک تیم هکری موفق شدند با نفوذ به اکانت توییتر اعضای گروهک تروریستی داعش، 250 اکانت آنها را هک کنند و در آن تصاویر غیراخلاقی و مستهجن قرار دهد. این گروه هکری که به نام waunchalaGhast معروف است کارش را از 18 ماه پیش شروع کرد و هدفش فقط گروهک‌ها و سازمان‌های تروریستی است. سرتیم این گروه هکری می‌گوید در این مدت پیغام‌های تهدیدآمیز زیادی از سوی داعش دریافت کرده است؛ پیام‌هایی مثل "سر از تن‌تان جدا می‌کنیم" یا "می‌کُشیم‌تان". اولین اقدام این گروه هکری پس از حادثه تروریستی در باشگاه شبانه اورلاندو بود که تصاویر مستهجن را چایگزین عکس پروفایل داعشی‌ها کردند.

سرتیم این گروه به خبرنگار CNN گفته است "تصاویر و نوشته‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کردم. این خوب است چون باعث می‌شود آنها روی ما متمرکز شوند و به کارهای دیگرشان نرسند. ما وارد اکانت آنها می‌شویم و تصاویر مستهجن در آن قرار می‌دهیم چون می‌دانیم که این کار آنها را آزار می‌دهد".

این هکر ادعا می‌کند هک هر اکانت داعش فقط 60 ثانیه طول می‌کشد چون مهارت آنها در این گونه کارها با اندازه یک کودک 10 ساله است. وی همچنین یک نکته را یادآورشد؛ "باید بگویم هدف ما از این کار مسلمان‌ها نیستند. ما فقط با گروهک تروریستی داعش سروکار داریم. بسیاری از اعضای گروه ما مسلمان هستند. ما به تمامی مذاهبی که طرفدار صلح هستند احترام می‌گذاریم".

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک گروه هکری انجام داد؛ جایگزینی تصاویر مستهجن در 250 اکانت توییتر داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..