تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 جاده مسدود است/ مه‌گرفتگی در خراسان شمالی و مازندران

10 جاده مسدود است/ مه‌گرفتگی در خراسان شمالی و مازندران

براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، پلیس راهور نیروی انتظامی محورهای محور شمشک-دیزین در استان‌های تهران و البرز به علت نبود ایمنی، محور پونل -خلخال در استان گیلان به علت نبود ایمنی کافی، محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی را مسدود اعلام کرده است.

براساس این گزارش همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه،-محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی و استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود است.

در ادامه این گزارش در خصوص جاده‌های مسدودی آمده است: محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه و اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

همچنین آزادراه قم به تهران از 29 فروردین تا 20 شهریور 96 (محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 0800تا 1700و روزهای سه شنبه (از ساعت 0800- 1200) به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

پلیس راهور نیروی انتظامی تاکید کرده است: در کرج - چالوس از اول اردیبهشت تا 20 شهریور 96 (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 08:00- 1700) و روزهای چهارشنبه (از ساعت 0800 تا 1200) به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راه سازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

در این گزارش تاکید شده است به جز مسیرهای یاد شده سایر جاده‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

پلیس راهور نیروی انتظامی همچنین برای استان همدان (اکثر محورها) بارش باران را اعلام کرده است.

براساس این گزارش طول باند جنوب به شمال کرج-چالوس (محدوده بیلقان) پرحجم و روان است و ترافیک نیمه سنگین دارد . همچنین در استان خراسان شمالی  و استان مازندران (کیاسر-سمنان و فیروزکوه-سرخ آباد) نیز مه گرفتگی همراه با کاهش دید است.

این گزارش می افزاید: استان کردستان (محورسقز-بانه) و استان کرمانشاه (محوراسلام آباد-کرند) وزش باد شدید همراه با گردوخاک گزارش شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی است.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 جاده مسدود است/ مه‌گرفتگی در خراسان شمالی و مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..