تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشروی ارتش عراق در آزاد سازی موصل

به گزارش افکارنیوز،

تلویزیون رسمی عراق صبح امروز سه شنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور عملیاتی جدید در جنوب موصل آغاز کرده‌اند.

این عملیات علیه گروه تروریستی داعش است که هدف نیروهای عراقی آزادسازی شهرستان «الحضر» واقع در جنوب موصل است.

در این عملیات نیروهای «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) نیز حضور دارند.

ارتش عراق روز گذشته اعلام کرد که موفق شده از زمان آغاز عملیات نظامی 70% از بخش غربی شهر موصل را از داعش پس بگیرد.

یحیى رسول سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت که باقی مانده مناطق تحت اشغال داعش در این بخش از موصل، در تیررس نیروهای عراقی قرار دارد که این مناطق را کاملا محاصره کرده اند.

نیروهای عراقی در جریان عملیاتی که در اکتبر گذشته آغاز کردند موفق شدند شرق موصل را آزاد کنند و در 19 فوریه گذشته نیز عملیات خود را برای آزادسازی غرب این شهر آغاز کردند.

فرماندهان نظامی عراق درباره علت تأخیر آزادسازی مناطق غربی موصل تأکید دارند که داعش از افراد غیر نظامی به عنوان سپر انسانی استفاده میکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشروی ارتش عراق در آزاد سازی موصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..