تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهار کتاب جدید از شیوا مقانلو در نمایشگاه کتاب 96

چهار کتاب جدید از شیوا مقانلو در نمایشگاه کتاب 96شیوا مقانلو نویسنده و مترجم در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون کتاب‌های امسال خود در نمایشگاه کتاب تهران گفت: چهار کتاب جدید غیر از تجدید چاپی‌ها خواهم داشت. اولین کتابم با نشر چشمه به نام «فانوس دریایی» است که کتابی تالیفی است. این کتاب، حالت خاطرات گونه و روزمره گویی‌هایی است که سه سال پیش به صورت ستون ثابت هفتگی برای روزنامه اعتماد می‌نوشتم و چون استقبال خوبی از آن شد، به صورت متون ادبی به کتاب تبدیل کردم. در این مجموعه با هر متن یک عکس کار کردم. در واقع کتاب مصور گلاسه است که تصاویرش همراه متن بر جذابیت کتاب افزوده است. 

وی افزود: «آدم‌های اشتباهی» چهارمین مجموعه از آثاری است که به نگارش درآورده‌ام و از سه بخش تشکیل شده. بخش سوم آن داستان‌های جدیدی است که برای اولین بار منتشر شده و شامل پنج داستان کوتاه است. اما بخش اول و دوم این کتاب از مجموعه داستان‌های قدیمی به نام‌های «هول» و «دود مقدس» تشکیل شده که مدت‌ها بود در بازار نبودند. حالا به همراه هم در یک مجلد عرضه می‌شوند. در واقع این کتاب شامل 12 سال تلاش من در زمینه داستان‌نویسی به جز کتاب « آنها کم از ماهی‌ها نداشتند» می‌گردد.

این نویسنده اظهار کرد: سومین کتابم ترجمه تئوریک و نظری به نام «از گیم تا فیلم» است و نشر بیدگل آن را منتشر کرده است که شامل روابط متقابل گیم و سینما و تاثیرات مهمی است که گیم ها بر سینما داشتند.

مقانلو تصریح کرد: آخرین کتاب امسالم، به زبان انگلیسی است به نام یک رویای شرقی (an eastern dream) و در بخش ناشران بین‌الملل توسط انتشارات شمع و مه (candle & fog) ارائه خواهد شد. این کتاب گلچینی از چند سال داستان‌نویسی من است که توسط شیما الهی به انگلیسی ترجمه شده و ویرایش آن توسط مایکل مک اروین یکی از ویراستاران خوب و به نام انجام شده. این کتاب در شرف پخش بین‌المللی است و در نمایشگاه تهران هم برای فروش ریالی تعدادی عرضه می‌کنیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهار کتاب جدید از شیوا مقانلو در نمایشگاه کتاب 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..