تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: نمی‌توانیم اجازه بدهیم ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد

به گزارش افکارنیوز،

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای جدید گفته که دولتش در حال «بررسی دقیق» توافق هسته‌ای با ایران است و بعد از اتمام این بررسی گزارش خود را منتشر خواهد کرد.

ترامپ به خبرنگار شبکه خبری «اُ اِی اِن» همچنین گفت: «نمی‌توانیم اجازه بدهیم ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد.»

مارک تونر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفت که دولت ترامپ تا زمان اتمام بررسی 90 روزه برجام به این توافق هسته‌ای پایبند می‌ماند.

هفته گذشته وزیر خارجه آمریکا در نامه‌ای به پل رایان رئیس مجلس نمایندگان وی را در جریان توافق هسته‌ای با ایران قرار داد.

در همین حال، سخنگوی کاخ سفید طی سخنانی اعلام کرد: نامه "رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه آمریکا درباره برجام، به‌معنی این نیست که ما نگران احتمال تقلب ایران در توافق هسته‌ای نیستیم.

وی افزود: نامه تیلرسون به‌معنی این است که ترامپ خواستار این است که چندین سازمان، برجام را مورد بررسی قرار دهند و دولت ترامپ در طول 90 روز بعدی، برجام را بررسی خواهد کرد و پیشنهاداتی را به رئیس‌جمهور درباره آن ارائه خواهد کرد.

همچنین شب گذشته، شورای امنیت ملی آمریکا در نشستی به ریاست دونالد ترامپ مسائل مربوط به ایران، سوریه و کره شمالی را بررسی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: نمی‌توانیم اجازه بدهیم ایران سلاح هسته‌ای داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..