تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی/ نجات 7 نفر از ساکنان از میان دود و حرارت

حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی/ نجات 7 نفر از ساکنان از میان دود و حرارتبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از رخداد این حادثه و تماس ساکنان با سامانه 125، نیروهای عملیاتی ایستگاه 52 و 85 به همراه گروه امداد و نجات 1 و خودرو حامل دستگاه های تنفسی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 09:05 صبح دیروز خود را به خیابان امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان رودکی شمالی رساندند.

رحمان شکری افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در طبقه منفی یک (قسمت پارکینگ) ساختمانی چهار طبقه با کاربری مسکونی مقداری لوازم خانگی مستعمل و دو دستگاه موتورسیکلت دچار آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به واحدهای مسکونی در طبقات بالایی بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به نفوذ دود غلیظ به راهروهای ساختمان مسکونی، آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول برای ایمن سازی محل حادثه جریان برق و گاز را قطع کردند و با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبدهی مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

شکری بیان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد ساختمان مسکونی شدند و پس از جستجو 7 نفر از ساکنان که در طبقه سوم و چهارم محبوس شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

گفتنی است؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی/ نجات 7 نفر از ساکنان از میان دود و حرارت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..