تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی تلفنی ترامپ و مرکل درباره چالش امنیتی کره شمالی

به گزارش افکارنیوز،

به نقل از رویترز، کاخ سفید اعلام کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور  آمریکا و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی درباره تهدید امنیتی از سوی کره شمالی رایزنی کردند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: رهبران آلمان و آمریکا همچنین درباره اوضاع سوریه و یمن و لزوم دستیابی به یک راهکار مسالمت آمیز برای درگیری های اوکراین تاکید کردند.

نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل تأکید کرد که آمریکا و جامعه جهانی فشار بر رهبر کره‌شمالی را ادامه می‌دهند اما برای نبرد با او تلاش نمی‌کنند.

هیلی همچنین در پاسخ به احتمال در نظر داشتن «حمله پیشگیرانه» علیه کره شمالی تأکید کرد که ما دست به هیچ اقدامی نمی‌زنیم مگر آنکه او برای این کار دلیلی در اختیارمان بگذارد.

اخیرا مایک پنس معاون رئیس‌ جمهور آمریکا، در سفر به کره‌جنوبی، به مقام‌های کره شمالی هشدار داده بود که دوران صبر استراتژیک آمریکا در مورد این کشور به پایان رسیده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی تلفنی ترامپ و مرکل درباره چالش امنیتی کره شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..