تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال ۹۵

به گزارش افکارنیوز،

علی الهیار ترکمن رییس امور آموزش و پرورش در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در پاسخ به این پرسش که قرار بود مطالبات باقیمانده فرهنگیان تا هفته معلم پرداخت شود، آیا این موضوع محقق می‌شود؟ اظهار کرد؟ توانستیم با تامین اعتبار یک هزار و 7000 میلیارد تومانی و ابلاغ آن به آموزش و پرورش در روز چهارشنبه هفته گذشته بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 95 را پرداخت کنیم.

وی افزود: هم اکنون این اعتبار از خزانه در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است و بر این اساس 50 درصد از مطالبات فرهنگیان بازنشسته در سال 95 پرداخت می‌شود. 

الهیار ترکمن گفت: پس از فروردین ماه که فصل تنخواه است، بودجه کشور به جریان می‌افتد و درآمدها به خزانه واریز می‌شود که از این زمان می‌توان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان اقدام کرد. 

رییس امور آموزش و پرورش در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ادامه داد: حق التدریس شاغلان و حق‌الزحمه امتحانات نهایی سال تحصیلی گذشته باقیمانده است، که باید تامین اعتبار شوند؛ برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در سال 95، 3 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که توانسته‌ایم هزار و 700 میلیارد تومان آن را تخصیص دهیم.

وی بیان کرد: برای پرداخت مطالبات حق‌التدریس شاغلان و حق‌الزحمه امتحانات نهایی باید به ظرفیت خزانه نیز توجه داشته باشیم و تمام تلاش ما این است که تا آخر اردیبهشت ماه با همراهی خزانه و بانک مرکزی این مطالبات را پرداخت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: 97 میلیارد تومان برای پرداخت حق‌الزحمه امتحانات نهایی سال تحصیلی گذشته و 450 میلیارد تومان اعتبار نیز برای پرداخت مطالبات مربوط به حق‌التدریس شاغلان نیاز است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان در سال ۹۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..