تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: به دنبال جنگ با کره‌ شمالی نیستیم

کد خبر: ۵۱۹۶۷۶

۱۵  بازدید

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد می‌گوید که آمریکا برای اعمال فشار جهانی علیه کره‌شمالی تلاش می‌کند ولی به‌دنبال جنگ با این کشور نیست.

خبرگزاری تسنیم:  «نیکی هیلی» نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» تأکید کرد که آمریکا و جامعه جهانی فشار بر رهبر کره‌شمالی را ادامه می‌دهند اما «برای نبرد با او تلاش نمی‌کنند».

هیلی همچنین در پاسخ به احتمال در نظر داشتن «حمله پیشگیرانه» علیه کره شمالی تأکید کرد که «ما دست به هیچ اقدامی نمی‌زنیم مگر آنکه او برای این کار دلیلی در اختیارمان بگذارد».

این دیپلمات آمریکایی افزود: «اگر شاهد حمله به یک پایگاه نظامی، یا استفاده از نوعی موشک بالیستیک بین‌قاره‌ای بودیم، مسلماً اقدام می‌کنیم، اما در حال حاضر تنها تأکید می‌کنیم که آزمایش‌های موشکی یا استفاده از موشک‌های هسته‌ای و اقداماتی از این دست ادامه نیابد.»

اخیرا «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، در سفر به کره‌جنوبی، به مقام‌های کره شمالی هشدار داده بود که دوران «صبر استراتژیک» آمریکا در مورد این کشور به پایان رسیده است.

ژنرال «هربرت مک‌مستر» مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهوری آمریکا نیز تأکید کرده بود که واشنگتن به همراه متحدان خود و چین در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای پااسخ مناسب به آزمایش موشکی اخیر کره‌شمالی است.

او در عین حال با اشاره به شکل‌گیری اجماع بین‌المللی علیه کره شمالی، گفته بود گزینه‌ها مورد بررسی شامل «اقدام نظامی علیه پیونگ‌یانگ نمی‌شود».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: به دنبال جنگ با کره‌ شمالی نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..