تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی در مناظره شرکت می‌کند

کد خبر: ۵۱۹۶۷۱

۲۵۶  بازدید

رئیس ستاد فرهنگیان روحانی توضیحاتی درباره تداخل مناظره روز جمعه با سفر استانی روحانی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم: محمدعلی نجفی رئیس ستاد فرهنگیان حجت الاسلام روحانی در پاسخ به این پرسش که آیا عدم شرکت روحانی در مناظره روز جمعه به‌دلیل سفر استانی صحیح است یا خیر، گفت: روحانی در مناظره شرکت می‌کند.

بحث این بود که سفر استانی از قبل تنظیم شده و اگر بخواهد در مناظره شرکت کند، طبیعتاً باید سفر را کنسل کند که شایسته نیست چون از قبل به مردم گفته شده است.

وی افزود: ما معتقدیم مناظره‌ها اگر از این جمعه تا زمان انتخابات ادامه پیدا کند، فاصله‌ای طولانی است و مردم از یادشان خواهد رفت.

مناظره‌ها برای اینکه تاثیر بیشتر داشته باشد و به‌عنوان یک اصل در آگاه کردن مردم دخیل باشد، بهتر است که فاصله‌ بین مناظره‌ها  کوتاه باشد و از جمعه بعدی و در طول یک هفته ادامه پیدا کند تا مردم بتوانند رویکردها و برنامه‌ها را مقایسه و دنبال کنند.


نجفی با بیان اینکه ما از شکل زنده مناظره‌ها حمایت می‌کنیم، گفت: اگر مناظره‌ای باشد روحانی حتماً در آن شرکت می‌کند اما بهتر این است که در یک دوره زمانی یک هفته‌ای و نزدیک به انتخابات انجام شود تا تأثیرش بیشتر باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی در مناظره شرکت می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..