تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس در چه صورتی صعود می کند؟

به گزارش افکارنیوز،

با توجه به اینکه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی ازحمایت همه جانبه هوادارانش برخوردار است، به احتمال زیاد می تواند تیم الوحده امارات را شکست دهد اما با توجه به اینکه در بازی رفت پرسپولیس - الهلال بازی یک بر یک مساوی شده و پرسپولیس میزبان آن بازی بوده، گل زده در خانه حریف محاسبه می شود و در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تفاضل گل تاثیری در فرایند صعود نخواهد داشت، به همین دلیل تنها پرسپولیس در دو حالت می تواند به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. 

حالت اول برد پرسپولیس و باخت الریان قطر است. اگر پرسپولیس بتواند الوحده را شکست دهد و الریان هم مغلوب الهلال شود، آن وقت الهلال با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول و پرسپولیس با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود می کند.

حالت دوم صعود، پیروزی پرسپولیس در تهران و تساوی الهلال – الریان است. آن وقت الهلال با ۱۰ امتیاز و پرسپولیس با ۹ امتیاز تیم های صعود کننده خواهند بود.

غیر از این دو حالت در هیچ شرایطی پرسپولیس نمیتواند به مرحله بعد صعود کند .

نکته جالب گروه چهارم این است که به غیر از الهلال، سه تیم دیگر شانس صعود دارند. یعنی اگر الوحده در تهران پرسپولیس را شکست دهد و الریان مقابل الهلال شکست بخورد این الوحده است که به همراه الهلال به مرحله بعدی رقابتها صعود خواهد کرد.

همانطور که گفتیم پرسپولیس در صورت برتری مقابل الوحده و ناکامی الریان مقابل الهلال صعود خواهد کرد و در صورت برتری الریان مقابل الهلال شانسی برای صعود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس در چه صورتی صعود می کند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..