تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پرونده قطار مسافربری تبریز-مشهد

به گزارش افکارنیوز،

5 آذرماه سال گذشته بود که در پی برخورد قطار مسافربری تبریز-مشهد با قطار تهران-مشهد در ایستگاه هفت‌خوان دامغان ـ سمنان حدود 48 نفر از مسافران کشته و بیش از 100 نفر دیگر زخمی شدند.

پس از این حادثه پرونده‌ای در دادگستری سمنان تشکیل و مراحل رسیدگی قضایی به این پرونده آغاز شد.

دو روز پس از این حادثه، دادستان عمومی و انقلاب سمنان با اشاره به دستگیری 4 نفر از عوامل مقصر در سانحه قطار در هفت‌خوان سمنان گفت: خطای انسانی این 4 نفر مسجعل بوده و ممکن است در ادامه روند تحقیقات افراد دیگری دستگیر شوند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه 4 دی ماه قاضی حیدر آسیابی خصوص آخرین وضعیت پرونده  حادثه ریلی سمنان اظهار داشت: ما همچنان منتظر نظریه کارشناسان رسمی دادگستری در این پرونده هستیم.

با توجه به شکایات صورت گرفته علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، پرونده با قرار عدم صلاحیت دادسرای سمنان، جهت رسیدگی به دادسرای تهران ارسال شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پرونده قطار مسافربری تبریز-مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..