تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه رولت مرغ و سالسا

کد خبر: ۵۱۵۷۵۹

۱۹۶  بازدید

در این مطلب طرز تهیه نوعی مرغ را به شما آموزش داده ایم که با سس سالسا طعم دار شده است.

ماهنامه سرآشپز: در این مطلب طرز تهیه نوعی مرغ را به شما آموزش داده ایم که با سس سالسا طعم دار شده است.

مواد مورد نیاز:

سینه مرغ: 250 گرم تخم مرغ: 4 عدد پیاز (نگینی خرد شده): 1 عدد سیب زمینی: 1 عدد هویج (خردشده): 2 عدد پاپریکا: یک چهارم ق چ فلفل چیلی: یک چهارم ق چ هات داگ: 2 عدد پنیر چدار (ورقه ای): 4 عدد خیار شور: 2 عدد سس سالسا: 3 ق س سس مایونز: 3 ق س سس خردل: 1 ق س نمک: به میزان لازم کره: 30 گرم
 رولت مرغ و سالسا

روش پخت:

1.    پیاز را درون تابه ای به همراه مقداری روغن تفت دهید تا سبک شود. بعد سینه مرغ، مقدار آب، نمک، پاپریکا، فلفل چیلی، سیب زمینی و هویج را به آن بیفزایید و بگذارید تا بپزد.


2.    سینه مرغ پخته شده را ریش ریش کرده و هویج و سیب زمینی را رنده کنید.


3.    زرده و سفیده تخم مرغ را از هم جدا کرده، سپس زرده را به مخلوط مرغ، هویج و سیب زمینی بیفزایید.


4.    در ظرف دیگری سفیده تخم مرغ را با همزن برقی بزنید تا سبک شود. بعد آن را به مخلوط زرده تخم مرغ و مرغ اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود.


5.    کف سینی با ابعاد 30 در 40 سانتی متر را کاغذ روغنی بیندازید و با کره چرب کنید. سپس مخلوط مواد را درون قالب بریزید و در طبقه وسط فر با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده، حدود 10 دقیقه بگذارید تا بپزد.


6.    مواد را روی کاغذ روغنی دیگری پهن کنید و کاغذ روغنی پشت آن را جدا کنید.


7.    سس سالسا، سس مایونز و سس خردل را درون ظرفی ریخته و با استفاده از قاشقی مخلوط کنید. سپس آن را روی رولت بمالید. بعد در یک طرف آن هات داگ، خیارشور و پنیر چدار قرار داده و با استفاده از کاغذ روغنی آن را رول کرده و به مدت 60 دقیقه در یخچال بگذارید تا خودش را بگیرد.


8.    رولت آماده شده را از یخچال بیرون آورده، با استفاده از چاقویی برش دهید. سپس درون ظرفی قرار داده و با گوجه گیلاسی تزیین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه رولت مرغ و سالسا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..