تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف کدام کار 135 ساله را 3 ساله انجام داد؟

به گزارش افکارنیوز،

 محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان حضورش در جمع فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اقداماتی که در نیروی انتظامی انجام داده بود، گفت:  در زمان حضور من در نیروی انتظامی سهم بودجه ناجا در دوره بندی از بودجه عمومی کشور 3.2 درصد بود و وقتی که می خواستم از ناجا خداحافظی کنم سهم ما به 3.1 کاهش پیدا کرده بود اما شاهد بودید که چه تحولات عظیمی در نیروی انتظامی رخ داد.

وی افزود:  ما پیکان‌هایی که باید آنها را هل می‌دادیم را به بهترین خودروها تبدیل کردیم. همچنین در آن زمان محاسبه کرده بودیم که با بودجه عمرانی در اختیار خود برای احداث پاسگاه‌ها به 135 سال زمان نیاز داریم، اما شاهد بودید که تنها در مدت زمان سه سال، 2800 پاسگاه در آن دوره ساخته شده و نیروهای ناجا نیز جوان شدند و آموزش دیدند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور، ادامه داد: در نیروی انتظامی گفتیم می‌خواهیم امنیت را مردمی کنیم؛ آن زمان وقتی مردم دزد را می‌گرفتند و به کلانتری می‌بردند، کلانتری دزد را تحویل نمی‌گرفت بلکه می‌گفت اول برو کاغذ بخر و این کارها را انجام بده اما تنها 14 ماه بعد از آن شاهد بودید که مردم در خانه خودشان نشستند و با پلیس 110 تماس گرفتند.

قالیباف تصریح کرد: زمانی که من می‌گفتم می‌خواهم پلیس را به خانه مردم ببرم، در مجلس ششم به من می‌گفتند آقای قالیباف هر حرفی بزن اما این یک حرف را نزن چون امکان پذیر نیست ولی من در 13 رجب پلیس 110 را افتتاح کردم.

وی خاطر نشان کرد: در دولت آقای خاتمی و زمانی که آقای عارف معاون اول بودند، تلاش کردیم تا پلیس + 10 را تشکیل دهیم و کار صدور گذرنامه که مهم ترین سند اعتباری امنیتی بود را به مردم واگذار کنیم. حتما به خاطر دارید که در آن زمان چه صف‌هایی تشکیل می‌شد و چه هزینه‌های هنگفتی برای صدور گذرنامه بر دوش دولت بود اما IT Base کردن در نیروی انتظامی و در درون شهرداری اتفاق افتاد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه همه ما مصمم هستیم که این دولت تکرار نشود، گفت: ادامه این دولت به معنای آن است که آرمان های انقلاب و مسائل اقتصادی کشور در خطر است؛ این هدف مشترک من و آقای رئیسی است.

قالیباف ادامه داد: در حال حاضر ایجاد پنج میلیون شغل به یک ضرورت برای ما تبدیل شده است؛ ما شاهد هستیم هر زمانی که شورای عالی کار تشکیل شده است، هر تصمیمی گرفته اند در نهایت منابع در جای دیگری رفته است.

وی افزود: یکی از اشکالات جدی دولت آن است که وقتی بخشنامه ای صورت می گیرد، در پائین شاهد هستیم اتفاق دیگری می افتد، در سامانه ملی کارانه ما می‌توانیم شغل را برای افراد ایجاد می کنیم که من با اطمینان می‌گویم این کار امکان پذیر است و منابع آن را نیز پیش بینی کرده‌ایم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: "دولتِ مردم" هرگز به دنبال این نیست که یک بار اضافی به دوش دولت اضافه کند، مردم نیز باید خودشان با صرفه جویی سهیم باشند و بدانند که با صرفه جویی در مصرف انرژی پیش از هر چیزی خود آن ها منفعت می برند چرا که از این بخش می توان 170 میلیارد دلار صرفه جویی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف کدام کار 135 ساله را 3 ساله انجام داد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..