تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش بازی اتلتیکو مادرید – ویارئال

کد خبر: ۵۱۹۶۰۰

۵۱۴  بازدید

وبسایت نود: دو تیم از هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 دو تیم اتلتیکو مادرید و ویارئال در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا بامداد چهارشنبه در ورزشگاه ویسنته کالدرون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اتلتیکو مادرید برای آنکه بتواند در رقابت های لالیگا به رتبه سوم برسد تا برای فصل اینده مستقیم به رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه یابد نیاز به کسب پیروزی خانگی در این دیدار دارد. روخی بلانکو که در ۳۱ دیدار از ۳۳ دیدار پایانی خود در ویسنته کالدرون متحمل شکست نشده است و در ۶ دیدار از ۸ دیدار پایانی خود در لالیگا کلین شیت کرده است تا بار دیگر خط دفاعی قدرتمند خود را به رخ بکشد. این تیم با تک گل دقایق پایانی گریزمان آخرین دیدار خود مقایل اسپانیول را با برتری پشت سر گذاشت تا همچنان در رتبه سوم جدول حضور داشته باشد.

در سوی مقابل زیر دریایی های زرد که جایگاه پنجم خود را با توجه به وضعیت خوب سوسیه داد و بیلبائو در خطر می بیند نیز برای ادامه حضور در این رتبه نیاز به پیروزی در این دیدار خواهد داشت. این تیم که هفته گذشته با گل دقیقه ۹۲ باکومبو موفق شد لگانس را شکست دهد در ۱۶ دیدار آخر خارج از خانه خود تنها ۱۰ گل دریافت کرده است. با این حال به نظر می رسد شاگردان اسکریبا در صورتی که بتوانند از این دیدار حداقل ۱ امتیاز کسب کنند نیز بسیار خوشحال خواهند بود.

پیش بازی اتلتیکو مادرید – ویارئال

اتلتی در ۶ دیدار پایانی خود مقابل ویارئال ۲ پیروزی و ۱ تساوی کسب کرده است و آخرین دیدار دو تیم در دور رفت رقابت ها با حساب ۳-۰ به سود زیر دریایی های زرد به پایان رسیده است. ال چولو در این دیدار آگوستو فرناند و خوان فران را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور ورسالیکو در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی مقابل اسکریبا در این دیدار آسنخو، شریشف و ویکتور روییز  را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

آمار مرتبط با این دیدار:

اتلتی در ۶ دیدار از ۸ دیدار پایانی خود در رقابت های لالیگا هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم به پیروزی رسیده است.

ویارئال در ۳ دیدار پایانی خود مقابل اتلتیکو مادرید کلین شیت داشته است.

در ۳ دیدار پایانی ویارئال در لالیگا بیش از ۲ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرده است.

اتلتیکو مادرید در ۳ دیدار خانگی آخر خود مقابل ویارئال کمتر از ۳ گل دریافت کرده است.

در ۵ دیدار از ۶ دیدار آخر اتلتی در رقابت های لالیگا حداقل ۲ گل به ثمر رسیده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

 پیش بازی اتلتیکو مادرید – ویارئال

پیش بینی وبسایت Whoscored:

پیش بازی اتلتیکو مادرید – ویارئال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش بازی اتلتیکو مادرید – ویارئال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..