تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرای نامزدهای انتخابات فرانسه دستخوش تغییر شد

کد خبر: ۵۱۹۵۷۹

۱۱۳۴  بازدید

وزارت کشور فرانسه با صدور یک بیانیه اعلام کرد که بر اساس نتایج نهایی حاصل از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، «امانوئل مکرون» و «مارین لوپن» به ترتیب با 24.01 و 21.30 درصد آرا به دور بعدی راه یافتند.

خبرگزاری ایرنا: وزارت کشور فرانسه با صدور یک بیانیه اعلام کرد که بر اساس نتایج نهایی حاصل از شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، «امانوئل مکرون» و «مارین لوپن» به ترتیب با 24.01 و 21.30 درصد آرا به دور بعدی راه یافتند.

این در شرایطی است که رسانه های فرانسوی در ساعات گذشته آمار بعضا متفاوتی را درباره آرای نامزد های انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرده بودند.


بر اساس بیانیه عصر دوشنبه وزارت کشور فرانسه، «فرانسوا فیون» نامزد حزب جمهوریخواه 20.01 درصد آرا را به خود اختصاص داده و «ژان لوک ملانشون» از حزب چپ «فرانسه نافرمان» هم با 19.58 درصد آرا در رتبه چهارم قرار گرفته است.


«بنوا آمون» نامزد حزب حاکم سوسیالیست هم دیگر چهره مطرح انتخابات روز یکشنبه بود که تنها موفق به کسب 6.36 درصد آرا شد.


فیون و آمون شب گذشته ضمن پذیرش شکست، از مکرون در دور نهایی انتخابات که 17 اردیبهشت برگزار می شود، اعلام حمایت کرده بودند.


فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه هم امروز با هشدار درباره عواقب پیروزی لوپن که نامزد حزب راست افراطی جبهه ملی است، از طرفداران خود خواسته بود که در دور بعدی به مکرون رای دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرای نامزدهای انتخابات فرانسه دستخوش تغییر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..