تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دردسرهای پرسپولیس بیشتر شد اما شانس صعود افزایش یافت!

الوحده امارات با پیروزی پرگل مقابل الریان قطر شانس صعود پیدا کرد و کار پرسپولیس برای صعود سخت شد.

پیروزی پرگل الوحده امارات مقابل الریان قطر

الوحده امارات با پیروزی پرگل مقابل الریان قطر شانس صعود پیدا کرد.

در ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، الوحده امارات میزبان الریان قطر بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید.

الوحده با این برد دردسرهای پرسپولیس را افزایش داد. البته اگر این تیم مقابل الریان می‌باخت پرسپولیس با توجه به تساوی مقابل الهلال حذف می‌شد اما تیم اماراتی با این برد شانس صعود پیدا کرد و در دیدار آخر خود مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باانگیزه ظاهر خواهد شد.

پرسپولیس در دیدار مقابل الهلال به تساوی بدون گل رسید تا تیم عربستانی راهی مرحله بعد شود.

البته اگر الریان در بازی آخر خود مقابل الهلال به پیروزی برسد هم پرسپولیس و هم الوحده در صورت پیروزی مقابل یکدیگر هم حذف خواهند شد.

دیدار الریان مقابل الهلال در قطر برگزار خواهد شد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: jamnews.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دردسرهای پرسپولیس بیشتر شد اما شانس صعود افزایش یافت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..