تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مذاکرات سامسونگ و کوآلکوم درباره گلکسی اس ۹ و اسنپ دراگون ۸۴۵

مذاکرات سامسونگ و کوآلکوم درباره گلکسی اس ۹ و اسنپ دراگون ۸۴۵

فناوری اطلاعات > سخت افزار - سامسونگ استارت طراحی پرچم‌دار 2018 خود را زده و به همین خاطر وارد مذاکرات جدی برای دریافت پردازنده اسنپ دراگون 845 از کوآلکوم آمریکا شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «آجو بیزینس دیلی» دراین‌باره نوشت دو کمپانی مشغول طراحی پرچم‌داران 2018 خود هستند و سامسونگ برای گلکسی اس 9 و کوآلکوم هم برای نسل بعدی تراشه‌های خود تلاش می‌کند که بر اساس معماری 10 نانومتری بنانهاده شده و 845 نام دارد.

در حال حاضر سامسونگ اسنپ دراگون 835 را بر اساس نسل اول معماری 10 نانومتری بنانهاده اما نسل بعدی 15 درصد کاهش مصرف انرژی را یدک خواهد کشید و 10 درصد نیز پرفورمنس آن بالاتر می‌رود.

از سوی دیگر کمپانی تایوانی TSMC در حال ساخت تراشه A11 اپل برای آیفون مبتنی بر پردازنده‌های 10 نانومتری است که آیفون بعدی به آن مجهز می‌شود.

سامسونگ تجربه درخواست اضافی از کوآلکوم برای اس 8 و اس 8 پلاس را داشته است و به همین خاطر از هم‌اینک سفارش ساخت می‌دهد تا با کمبود تراشه مواجه نشود.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مذاکرات سامسونگ و کوآلکوم درباره گلکسی اس ۹ و اسنپ دراگون ۸۴۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..