تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایمن سازی بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی در اولویت قرار دارد/ بسیاری از مراکز آموزشی عمر مفیدشان تمام شده است

بسیاری از مراکز آموزشی عمر مفیدشان تمام شده استناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ورود شهرداری تهران برای ساماندهی بیمارستان های نا ایمن شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران برای ایمن سازی آمادگی دارد که با ارگان ها و سازمان های دیگر همکاری کند.

وی با بیان اینکه بحث ساختمان های ناایمن شهر تهران بسیار مفصل است، افزود: بعد از حادثه پلاسکو که در تهران اتفاق افتاد جلسات زیادی در وزارت کشور تشکیل شد و قرار شد که ساختمان های ناایمن با اولویت ساختمان هایی که خدمات به مردم می دهند و محل مراجعه بیشتر مردم هستند، ایمن سازی شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران ادامه داد: ایمن سازی با اولویت بیمارستان ها و مراکز آموزشی انجام می‌شود، چراکه در این زمینه فرسودگی زیادی داریم و بسیاری از این مراکز عمر مفیدشان را گذرانده اند و هر لحظه ممکن است دچار حادثه شوند.

امانی تاکید کرد: شهرداری تهران این آمادگی را دارد که در محدوده اختیارات قانونی که از شورای شهر تهران دریافت کرده به وزارت بهداشت و آموزش و پرورش در زمینه نوسازی و بهسازی بیمارستان ها و مدارس کمک کند.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در زمینه همراه سراها در بیمارستان ها اقدامات خوبی انجام داده است، گفت: شهرداری تهران برای چند مورد از بیمارستان‌هایی که از شهرستان‌ها مراجعه کننده داشتند و در کنار خیابان ها و در چادر می خوابیدند، همراه سرا ساخته و مردم از آن‌ها استفاده می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایمن سازی بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی در اولویت قرار دارد/ بسیاری از مراکز آموزشی عمر مفیدشان تمام شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..