تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روسیه، تسلیحات طالبان را تامین می کند

کد خبر: ۵۱۹۵۴۸

۸۳۶  بازدید

فرمانده نیرو‌های آمریکایی در افغانستان مدعی شد روسیه تسلیحات طالبان را تامین می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از آسوشیتد‌پرس، «ژنرال جان نیکلسون» فرمانده نیرو‌های آمریکایی در افغانستان روسیه را به همکاری با طالبان متهم کرد.

ژنرال نیکلسون امروز-دوشنبه- در نشست خبری مشترک با «ژنرال جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا، گفت ایالات متحده می‌بایست با روسیه به دلیل کمک تسلیحاتی به طالبان، برخورد کند.

وی افزود طالبان از سلاح‌های روسیه برای حمله به نیرو‌های تحت حمایت آمریکا در افغانستان استفاده می‌کند.

امروز همچنین یکی دیگر از مقام‌های ارشد ارتش آمریکا که نخواست نامش فاش شود به خبرنگاران گفت روسیه سلاح‌های خودکار، مسلسل و سلاح‌های سبک در اختیار طالبان قرار می‌دهد.

روسیه این اتهامات مقام‌های آمریکایی را تکذیب کرده است. طالبان پیش از حمله آمریکا به افغانستان در سال ۲۰۰۱، حکومت را در این کشور در دست داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روسیه، تسلیحات طالبان را تامین می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..