تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه کالا در ماه رمضان با قیمت مناسب

کد خبر: ۵۱۹۵۳۱

۱۶۴  بازدید

استاندار تهران با تاکید براینکه قیمت‌گذاری روی اجناس برای ایام ماه رمضان نباید با عجله انجام شود، گفت: اجناس که از مبدا وارد مغازه‌ها یا فروشگاههای بزرگ می‌شوند کاملا قابل کنترل است وقیمتها باید در میادین و فروشگاههای بزرگ و مرکزی مشخص باشد.

خبرگزاری تسنیم: سیدحسین هاشمی در جمع دست اندرکاران ستاد تنظیم بازار استان تهران با تقدیر از عملکرد ستاد در کنترل بازار سال گذشته به ویژه در ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: توجه به تامین مایحتاج ضروری شهروندان برای ماه مبارک رمضان باید در کنار سایر وظایف در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه تامین مایحتاج ضروری در ماه مبارک رمضان برای روزه داران اهمیت زیادی دارد تصریح کرد:‌ بدون هیچ عذری باید کالاهای اساسی ماه رمضان با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه موفقیت اعضای ستاد تنظیم بازار نشان می‌دهد اگر در کار صداقت و خلوص نیت باشد خدا هم به مسئولان کمک می‌کند، افزود: مدیریت در هر دستگاه حرف اول را می‌زند و  زمانی که هدف خدمت به مردم و جامعه باشد حتما کارها پیش خواهد رفت و اگر هدف انجام کار باشد بخشهای مختلف می‌توانند کنار هم قرار بگیرند و کارهایشان را تجمیع کنند و خروجی خوبی را برای آن کار ایجاد کنند.

 هاشمی  با تاکید براینکه قیمت گذاری روی اجناس برای ایام ماه مبارک رمضان نباید با عجله انجام شود، گفت: اجناس که از مبدا وارد مغازه‌ها یا فروشگاههای بزرگ می‌شوند کاملا قابل کنترل و رصد است وقیمتها باید در میادین، مغازه‌ها و فروشگاههای بزرگ و مرکزی مشخص باشد.

 وی با اشاره به موضوع پیشنهاد عرضه مستقیم محصولات عشایری افزود:‌ تامین مایحتاج مورد نیاز از سوی عشایر اگر به طور مستمر باشد با استقرار مکان عرضه برای آنها موافقت می‌شود.

استاندار تهران همچنین بر عرضه بیشتر گوشت ماهی و آبزیان تاکید کرد.

هاشمی با بیان اینکه تامین نان با کیفیت خوب بسیار مهم است، تصریح کرد:  در تهران تصمیم گرفته شد در نان جوش شیرین استفاده نشود و باید اجرای آن پیگیری شود.

هاشمی اظهار کرد: نان مصرف عمده  مردم است؛ شرعاً و قانوناً حفظ سلامتی مردم بر گردن همه ما است و نانی که به دست مردم می‌رسد باید سالم باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه کالا در ماه رمضان با قیمت مناسب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..