تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درگذشت +عکس

نقی سیف جمالی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون امروز ۴ اردیبهشت در سن ۵۹ سالگی بر اثر سکته قلبی در بیمارستان شهید رجایی تهران دارفانی را وداع گفت.


این بازیگر که طی سال های اخیر در عرصه تئاتر و سینما حضور فعالی داشت بازی در نمایش های سقراط به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، ترور به کارگردانی حمیدرضا نعیمی، چمدان به کارگردانی فرهاد آئیش، گل و قداره به کارگردانی بهزاد فراهانی، دنیای دیوانه دیوانه دیوانه به کارکردانی بهزاد فراهانی را در کارنامه داشت.


این بازیگر طی روزهای اخیر مشغول تمرین نمایش «مطرب عاشق» به نویسندگی و کارگردانی بهزاد فراهانی بوده است.


شکار، سهند دریا، مثلث آبی، من ترانه پانزده سال دارم، مارمولک، شوریده، تردست، روایت های ناتمام، ایستگاه بهشت، کنعان، پذیرایی ساده، خانوم، ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، خداحافظی طولانی، جامه دارن و آاادت نمی کنیم از جمله آثار سینمایی مرحوم سیف جمالی در عرصه سینما بوده است.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر درگذشت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..