تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی اس ۸، زیبا اما شکننده

در حالی که آزمایش‌ها و شکنجه‌های فراوانی نشان داده‌اند که گلکسی اس ۸ به اندازه‌ی پرچمدارهای قبلی سامسونگ امکان انفجار ندارد، نتایج جدید نشان می‌دهند که این گوشی جدید نسبت به اتفاقات عادی‌تری مانند افتادن آسیب پذیر است. در ترنجی بخوانید…

آزمایشگاه SquareTrade نتایج آزمایش‌های شکنندگی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در روز دوشنبه منتشر کرده‌ است که نشان می‌دهد طراحی تمام شیشه‌ای گوشی‌های هوشمند باعث شکنندگی آن‌ها می‌شود. امتیاز شکنندگی ۷۶ برای گلکسی اس ۸ و ۷۷ برای گلکسی اس ۸ پلاس نشان می‌دهد که کسانی که علاقه‌مند به خرید این دو دستگاه هستند باید به فکر خرید یک قاب محافظ نیز باشند.

s8

افتادن رو به جلو، به پشت و به کنار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باعث شکستن و خرد شدن آن‌ها از تمام جهات شده است. این اولین بار است که یک گوشی هوشمند چنین نتایجی را کسب می‌کند.

معمولاً دستگاه‌ها نوعی قاب فلزی دارند که از چنین آسیب‌های فراگیری جلوگیری می‌کند. در عین حال سامسونگ برای زیبایی و همچنین به وجود آوردن صفحه نمایشی با حاشیه نازک طراحی تمام شیشه‌ای را برگزیده است.
انتایج شکنندگی S8
علاوه بر سقوط، SquareTrade این دستگاه‌ها را برای مقاومت در برابر آب، قابلیت خم شدن، معلق شدن، مواد شیمیایی و قابلیت تعمیر نیز آزمایش کرده است. این دستگاه‌ها به لطف استاندارد IP68- امتیاز خوبی در آزمایش آب کسب کردند اما نتایج خم کردن و معلق کردن همانند سقوط کردن شده است.

آزمایش‌ها همچنین حاکی از چالش برانگیز بودن باز کردن این دو دستگاه برای تعمیر هستند، اما پس از باز شدن قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.

در مجموع این دو دستگاه ریسک آسیب ‌پذیری متوسط به بالایی دارند، که با توجه به تمام شیشه‌ای بودن صفحه آن‌ها دور از انتظار نیست. همچنین SquareTrade ذکر کرده است که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در آزمایش‌های شکنندگی بدتر از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج که ریسک آسیب پذیری متوسطی داشتند عمل کرده‌اند. نتایج نظرسنجی SquareTrade نیز اعتماد مشتریان به سامسونگ را ۸۹ درصد ارزیابی کرده است.

نظر شما راجع به آسیب پذیری این دو پرچمدار سامسونگ چیست؟ تجربیاتتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه:

International Business Times



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی اس ۸، زیبا اما شکننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..