تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین سلفی گلکسی اس 8 از یک لرزش‌ گیر اپتیکال غیر فعال بهره می‌برد

هرچند دوربین سلفی گلکسی اس ۸ از وجود لرزش گیر اپتیکال بهره می‌برد؛ اما این ماژول در عمل غیر فعال است.

کاستی و نقص بخشی از تمام کارهایی است که انسان‌ انجام می‌دهد و این نقص برگرفته از ذات انسانی است که خطاپذیر است. به نظر می‌رسد اخبار منتشرشده در مورد عجله‌ی سامسونگ برای رونمایی و عرضه‌ی گلکسی اس ۸ حقیقت دارد؛ چراکه یافته‌های جدید نشان از وجود لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی این گوشی هوشمند دارند، حال آنکه این ویژگی غیرفعال است و در واقع هیچ کاربردی در زمان ثبت تصاویر ندارد. به‌طور حتم در صورتی که چنین قابلیتی به‌صورت کاربردی در گلکسی اس ۸ سامسونگ وجود داشت، کره‌ای‌ها تبلیغاتی با هدف نمایش این ویژگی در دستور کار قرار می‌دادند. با استفاده از لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند می‌توان تصاویر واضح و شفافی ثبت کرد که این نتیجه با استفاده از روش‌های نرم‌افزاری به دست نمی‌آید و در واقع تصویری با کیفیت بهتر ایجاد می‌کند.

قرار دادن لرزش گیر اپتیکال در دوربین گوشی‌ هوشمند امری بسیار حساس و خطیر است؛ چراکه این گجت به دلیل فرم‌فکتوری که از آن پیروی می‌کند، فضای کمتری برای مانور باقی می‌گذارد؛ بنابراین تعبیه چنین ماژول‌های حساسی بسیار سخت می‌شود. برخلاف لرزش گیر الکترونیک که با استفاده از نرم‌افزار اقدام به برطرف کردن تاری می‌کند، لرزش گیر اپتیکال با استفاده از ماژول‌های قابل حرکت که در واقع عدسی‌های در حال حرکت هستند، لرزش و حرکت دوربین را بی‌اثر می‌کند و در نتیجه تاری تصویر را از بین می‌برد.

تعبیه چنین سنسوری در گوشی‌ هوشمند بسیار سخت است و استفاده از آن در دوربین سلفی در مقایسه با دوربین اصلی گوشی به‌مراتب مشکل‌تر است. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارند که سامسونگ در میانه‌های راه، استفاده از لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی را کنار گذاشته است. البته شاید در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار یک فرم‌ور برای گلکسی اس ۸ باشیم که امکان به‌کارگیری لرزش گیر اپتیکال در دوربین سلفی را فراهم کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین سلفی گلکسی اس 8 از یک لرزش‌ گیر اپتیکال غیر فعال بهره می‌برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..