تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جهان امروز نیازمند قرآن است

جهان امروز نیازمند قرآن استبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ پوردستان در  سی و چهارمین دوره مسابقات قران کریم با تشکر و قدردانی از برگزار گنندگان این دوره گفت: جهان امروز نیازمند قرآن است و وظیفه تمام مسلمانان این است که به قرآن توجه ویژه داشته باشند جهان استکباری تلاش دارد قرآن را از متن و بطن زندگی مسلمانان دور کند. وی در ادامه با اشاره به یکی از سیاستمداران غرب زمانی که با قرآن وارد یکی از جلسات آنها می شود وقتی به او اعتراض می کنند که چرا قرآن را در دست گرفته ای گفت : قرآن کتاب دین سیاست فرهنگ واجتماع است اگر می خواهید به کشورهای دیگر مسلط شود کاری کنید که قرآن نخوانند یا اگر خواندند به آن عمل نکنند دشمن برای این کاربرنامه دارد.

جا نشین فرماندهی کل ارتش جمهور ی اسلامی  اظهار داشت : آنهانتوانستند کاری پیش ببرندچون خداوند حافظ قرآن است  دشمن در صدد قرآن هراسی است فیلم فتنه رادرست می کند یک آیه تلاوت کرده و اتوبوس منفجر می شود با این کارها می خواهد نشان دهد قرآن کتاب تروریست ها است و وظیفه ما این است قرآن را در بطن ومتن زندگی وارد کنیم.


از این طریق لبخند را بر روی لب پبامبر (ص) می آوریم پیامبر گله دارد چرا قرآن از متن زندگی خارج شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جهان امروز نیازمند قرآن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..