تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه دانش‌آموزان ایرانی به «ترامپ»

اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی به مناسبت سالگرد شکست مفتضحانه حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس، خطاب به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا نامه‌ای نوشتند.

در این نامه خطاب به رئیس جمهور آمریکا آمده است: جناب آقای ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، جمهوری اسلامی ایران به برکت تمسک به مکتب عاشورا، عظمتی روزافزون در جهان یافته‌ است و تحلیل‌گران منصف اعتراف می‌کنند که ملت ایران با صدور پیام انقلاب اسلامی به خارج از مرزهای خود، نه تنها منطقه غرب آسیا بلکه سراسر آزادی‌خواهان گیتی را تحث تأثیر خویش قرار داده است.

اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی در ادمه نامه یادآور شدند: ما اعضای جنبش دانش‌آموزی، از بنای رفیع و مستحکم جمهوری اسلامی به تمام دانش‌آموزان آزاده جهان درود می‌فرستیم و حمایت خویش را از شجاعت و آزادی‌خواهی آن‌ها در برابر استکبار جهانی اعلام می‌کنیم.

همچنین یادآور می شویم که مراقب انحراف ها و اهداف سوء دشمن باشند و به یاد داشته باشند که رهبر ما؛ خمینی کبیر(ره) فرمود: «هرکاری که رضایت آمریکا، این دشمن قسم‌خورده‌ اسلام در آن باشد از پایه اشتباه است».

این تشکل دانش‌آموزی در ادامه نامه متذکر شد: ملت ایران از همان روز نخستِ پیروزی انقلاب اسلامی، آماج سخت‌ترین و ناجوانمردانه‌ترین ظلم‌های آمریکا قرار داشته، اما این تحریم‌ها و فشارها هیچگاه نتوانسته است اهداف مدّنظر آمریکا را به صورت کامل برآورده کند. بلکه برعکس، کشور عزیزمان ایران با تمام توان، مسیر پیشرفت و سربلندی خود را نه با هضم شدن در خواسته‌های ابرقدرت‌ها، بلکه با حفظ استقلال و اتکاء به ظرفیت‌های درونی کشور خود در نوردیده است.

ما به نمایندگی از جامعه دانش‌آموزی ایران، با ایمان به رهنمودهای خمینی کبیر(ره) و تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌داریم که امروز، روحیه استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته و موجب بیداری همه ملت‌های عدالت‌خواه شده و آن‌ها با تأسی از شعارهای انقلاب اسلامی و با نفی نظام سلطه جهانی، خواهان دگرگونی عمیق هستند.

اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی خطاب به ترامپ خاطر نشان کردند: جنابعالی را که به تازگی به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شده‌اید، به مرور یک واقعه درس‌آموز تاریخی دعوت می‌کنیم:

غرور توهم ابر قدرت بودن آمریکا باعث گردید دولتمردان کشورتان تصمیم بگیرند برای آزادی جاسوسان خود و رهایی از فضاحت به وجود آمده در تسخیر لانه جاسوسی، که حاکی از هزاران برگ سند از عملیات‌های جاسوسی و دخالت شما در ایران بود، اقدام به انجام عملیات نظامی در خاک کشور ما نمایند.

در تاریخ 5 اردیبهشت 1359 (24 آوریل 1980) 8 فروند بالگرد ch-53 و 6 فروند هواپیمای C-130 به همراه تعدادی کماندو که از مدت‌ها قبل آموزش‌های لازم را دیده بودند، عملیاتی را آغاز نمودند تا ابهت فرو ریخته آمریکا به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را بازسازی نمایند اما غافل از آن بودند که به تعبیر امام خمینی (ره)، شن‌ها مأمور خدا بودند تا در صحرای طبس نیروهای متجاوز شما را به آتش کشند و این چیزی نبود جز وعده خداوند در دفاع از مظلومان در مقابل زورگویان.

شکست خفت‌بار آمریکای تجاوزگر در حمله نظامی به ایران اسلامی در صحرای طبس در پنجم اردیبهشت ماه 1359 از صحنه‌های بسیار آموزنده و عبرت‌انگیزی است که با گذشت 37 سال همچنان سایه وحشت و هراس را بر کاخ سفید و هیأت حاکمه آمریکا حاکم ساخته و همگان اذعان دارند که این نصرت الهی در شرایطی اتفاق افتاد که هنوز ملت ایران با اتکاء به ایمان الهی و تلاش و مجاهدت فرزندان رشید خود، هنوز به این حد از پیشرف‌های علمی و نظامی نرسیده بود.

این تشکل دانش‌آموزی در نامه خود متذکر شدند: ماجرای طبس یک نشانه تاریخی از امداد غیبی خداوند است و فرصتی برای بازنمایی و تبیین شکست راهبردها، سیاست‌ها و سناریوهای آمریکا علیه ایران اسلامی به شمار می‌رود که اندیشیدن به آن، اقتدار، عظمت و درخشندگی جمهوری اسلامی در جغرافیای سیاسی و انسانی امروز جهان را هویدا می‌کند.

مقاومت و ایستادگی تاریخ‌ساز ملت ایران در برابر جبهه سلطه و استکبار تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب‌محمدی(ص) و به ویژه هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با هوشمندی و صلابت ادامه خواهد داشت و به مدد برخورداری از مجموعه نیروهای مسلح مقتدر، کارآمد، مؤمن، انقلابی و آماده حضور در عرصه نبردی واقعی؛ گزینه‌های دشمن به ویژه تهدید عملی نظامی را بی‌اثر، ناکارآمد و مقهور صلابت و بزرگی خود خواهد ساخت.

قُلْ سِیرُواْ فِی الأَرْضِ ثُمَّ انظُرُواْ کَیْفَ کَانَ عَاقِبَةُ الْمُکَذِّبِینَ (سوره انعام آیه 11)؛ بگو روى زمین گردش کنید! سپس بنگرید سرانجام تکذیب‏کنندگان آیات الهى چه شد؟!

متأسفانه جنابعالی نیز به دلیل کم تجربگی و عبرت نگرفتن از گذشتگان، دچار خطایی راهبردی شده‌اید و بارها اقدام به تهدید ایران کرده‌اید. بر اساس تحقیقات گلوبال ریسرچ در سال 2015: «آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم حداقل در کشتار 20 میلیون انسان در جهان نقش‌آفرینی مستقیم داشته است»، لذا مضحکانه است که دولت آمریکا از حقوق بشر سخن بگوید و به بهانه «عدم رعایت حقوق بشر» علیه ایران قطعنامه تصویب کند.

اعضای جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی با اشاره به حمایت مردن ایران از انقلاب در ادمه نامه متذکر شدند: مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سال 1395 (10 فوریه 2017) پاسخ دندان‌شکنی به تهدیدات جنابعالی و دولتمردان آمریکایی مبنی بر استفاده از گزینه‌های روی میز علیه ایران دادند. اما ظاهراً سیاستمداران آمریکایی هنوز آنگونه که باید از گذشته عبرت نگرفته‌اند لذا به منظور یادآوری جنایت‌های شما علیه جمهوری اسلامی و شکست‌هایتان در پروژه‌های مختلف همچون فتنه 88، ایجاد ناامنی در سوریه و کشورهای منطقه و...، از شما دعوت می‌گردد در مراسم 5 اردیبهشت (24 آوریل) که در محل شکست مفتضحانه نیروهای متجاوز ارتش کشورتان در صحرای طبس برگزار می‌شود، شرکت نمائید تا به چشم خود سرنوشت گزینه‌های روی میزتان را ببینید و بدانید که فقط موشک‌های ما نیست که خواب را از چشم‌های شما برده است بلکه باید از شن‌های کویرهای ایران هم وحشت داشته باشید.

آقای ترامپ! روز 24 آوریل 2017 منتظر حضور شما در صحرای طبس هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه دانش‌آموزان ایرانی به «ترامپ»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..