تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش ثبت نام الکامپ ۱۳۹۶ از یکشنبه ۱۰ اردیبهشت

پیش ثبت نام نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از  ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ شروع شود.

پیش ثبت نام بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از روز یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور آغاز می‌شود.

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در مورد روند ثبت نام این دوره از نمایشگاه الکامپ اعلام کرد که امسال هم پیرو تجربه‌ی موفق دو سال گذشته، ثبت‌نام نمایشگاه الکامپ در سه مرحله پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام نهایی و جانمایی اجرا خواهد شد.

به گفته‌ی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، افرادی که برای دریافت غرفه در نمایشگاه الکامپ امسال پیش ثبت‌نام کنند، از اولویت در ثبت‌نام نهایی برخوردار خواهند بود.

سعادت توضیح داد:‌ «از اعضای صنف درخواست می‌کنیم مرحله‌ی پیش ثبت‌نام را جدی بگیرند و در مهلت مقرر اقدام کنند. مرحله پیش ثبت‌نام اطلاعات کافی در خصوص میزان تقاضا و مشارکت اعضای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات از این دوره نمایشگاه الکامپ در اختیار سازمان نصر قرار می‌دهد. همچنین پیش ثبت نام، معیارها و سطح خواسته‌های شرکت‌کنندگان را برای ما روشن می‌سازد. با توجه به این اطلاعات می‌توانیم برای برگزاری نمایشگاهی سالم، شفاف و باکیفیت برنامه‌ریزی کنیم».

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای سومین سال پیاپی به‌عنوان برگزارکننده نمایشگاه الکامپ انتخاب شده است. امسال برای اولین بار نمایشگاه الکامپ در تیرماه برگزار می‌شود.

زمان قطعی برگزاری بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ ۳۰ تیر تا ۲ مرداد ۱۳۹۶ است. محل برگزار این نمایشگاه مانند سال‌های قبل نمایشگاه بین‌المللی ایران واقع در انتهای بزرگراه شهید چمران خواهد بود.

متقاضیان حضور در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از دهم اردیبهشت‌ می‌توانند از طریق وب‌سایت Iran-elecomp.com اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش ثبت نام الکامپ ۱۳۹۶ از یکشنبه ۱۰ اردیبهشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..