تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توفان تهران تا یکی دو ساعت دیگر تمام می‌شود

جامعه > محیط زیست - ایسنا نوشت: مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران، اعلام کرد که این سامانه طی یکی دو ساعت آینده از تهران خارج می‌شود.

احد وظیفه در مورد وزش باد شدیدی که هم اکنون بخش‌هایی از تهران را فرا گرفته است، گفت: این سامانه وزش باد از جنوب شرق کشور شکل گرفته و به سمت شمال شرق در حرکت است.

وی افزود: این سامانه بعد از گذر از قزوین و البرز به تهران رسیده و انتظار می‌رود سرعت وزش باد 50 کیلومتر بر ساعت باشد.

وظیفه تاکید کرد: این سامانه پایدار نیست و طی یکی دو ساعت آینده از تهران خارج می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: شدت بالای وزش باد باعث ایجاد گرد و خاک می‌شود و احتمال شکسته شدن درختان ضعیف و خشکیده وجود دارد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توفان تهران تا یکی دو ساعت دیگر تمام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..