تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش زنده؛ الهلال 0 - پرسپولیس 0

به گزارش افکارنیوز،

پرسپولیس که با یک شکست و یک تساوی برابر الریان قطر اکنون صعود خود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را با اما و اگر مواجه کرده است، باید در جدال سرنوشت به مصاف الهلال عربستان برود. دیداری که رقیب عربستانی نیز نمی‌خواهد از شانس میزبانی خود به سادگی عبور کند و با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و سروش رفیعی امیدوار به کسب پیروزی برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ است.


استادیوم: سلطان قابوس عمان             تماشاگر: حدود 12 هزار نفر


داور:

مهند قاسم، محمد علی و واثق مدال از عراق

اخطار:

محمد جهفالی دقیقه 5 از الهلال


الهلال عربستان:

عبدالله معیوف، محمد البریک، اسامه هوساوی، عبدالله حافظ، محمد جحفلی، سلمان الفرج، عبدالملک خیبی، کارلوس ادواردو، نیکولاس میلسی، نواف عابد و عمرالخریبین.
سرمربی: رامون دیاز


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، علی علیپور و مهدی طارمی
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

دقایق حساس:

دقیقه 4: روی یک ضد حمله الهلالی ها صاحب فرصت فوق العاده‌ای برای تهدید دروازه پرسپولیس شدند که پاس به بیرون وینگر راست این تیم با ضربه خوبی از سوی مهاجم آنها همراه نشد و در ادامه نیز ضربه ناقص عملر الخریبین راهی به دروازه نیافت و توسط بیرانوند مهار شد.

دقیقه 7: پاس عمقی محسن مسلمان برای علیپور درون محوطه جریمه با شارژ مدافع الهلال همراه شد و در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند، داور از این صحنه که توسط اوساما شکل گرفته بود گذشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش زنده؛ الهلال 0 - پرسپولیس 0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..