تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست مجمع تمدن‌های کهن در آتن پایان یافت

به گزارش افکارنیوز،

اولین نشست "مجمع تمدن‌های کهن" با حضور محمد جواد ظریف و نمایندگان 9 تمدن باستانی دیگر که صبح امروز آغاز شده بود به کار خود پایان داد.

وزرای خارجه کشورهای ایران، چین، هند، ایتالیا و مصر از جمله مقامات دعوت شده به این اجلاس بودند.

ظریف پیش از این با اشاره به حضورش در یونان در صفحه مجازی خود در توییتر نوشته بود: در آتن به نمایندگی از ایران در نشست تمدن‌های کهن و باستانی هستم؛ گفت‌وگو میان تمدنها برای جهانی علیه خشونت و افراط گرایی.

وی همچنین جزو سخنرانان این نشست بود که در سخنان خود یادآور شده بود که، به رغم وجود اختلافات اجتناب ناپذیر، نیازمند درک و احترام به اصول و ارزش‌هایی همچون کثرت گرایی، تحمل دیگران، اصلاحات، عدالت، حقوق بشر، دموکراسی و حکومت داری خوب هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست مجمع تمدن‌های کهن در آتن پایان یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..