تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری هفتم) - زوم اپ

در این مقاله شما را با چهار اپلیکیشن و یک بازی پولی آیفون آشنا می‌کنیم که برای مدت محدودی رایگان شده‌اند.

بنا بر رسم هفتگی زومیت، این هفته نیز ۵ اپلیکیشن پولی آیفون را که به مدت محدود رایگان شده‌اند، برای شما آماده کرده‌ایم تا در صورت تمایل، قادر به دانلود رایگان آن‌ها باشید. دقت داشته باشید که تمام این اپلیکیشن‌ها به مدت «نامشخص» رایگان شده‌اند؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه دوباره به حالت پولی تبدیل شوند، هرچه سریع‌تر برای دانلود آن‌ها اقدام کنید.

NoLocation (با قیمت ۱.۹۹ دلار)

NoLocation اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید اطلاعات مخفی‌شده در تصاویر یا همان Exif را از عکس‌های خود حذف کنید. Exif شامل اطلاعاتی جزئی همچون مدل دوربین، تاریخ، مکان ثبت عکس (در صورت روشن بودن GPS) و‌... است که به‌طور مخفی در عکس‌ها ذخیره می‌شود‌؛ بنابراین عکس‌های شما بعد از اشتراک‌گذاری، اطلاعات نسبتا مهمی همراه خود خواهند داشت. NoLocation برنامه‌ای پولی برای آیفون است که در حال حاضر رایگان شده است و می‌توانید آن را دانلود کنید. این برنامه با فراخوانی عکس‌های مورد نظر شما، اطلاعات Exif آن‌ها را حذف می‌کند تا نسخه‌ای خام از عکس را برای اشتراک‌گذاری آماده کند. برای دانلود این اپلیکیشن ۱.۹۹ دلاری که در حال حاضر رایگان شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

IQ Test Pro (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

IQ Test Pro اپلیکیشنی برای گوشی‌های آیفون است که به کمک آن می‌توانید ضریب هوشی خود را بسنجید. اگرچه IQ به‌تنهایی دلیل بر باهوش بودن یا نبودن یک فرد نیست و باید در کنار موارد دیگری همچون EQ سنجیده شود؛ اما استفاده از IQ Test Pro که برای مدت محدود رایگان شده است، خالی از لطف نخواهد بود. این اپلیکیشن بیشتر یک اپ تفریحی و سرگرم‌کننده است؛ اما سعی شده است از سؤالات و آزمون‌های معتبری استفاده کند تا نتیجه‌ی آن جذابیت بیشتری برای کاربر داشته باشد. برای دانلود این اپلیکیشن ۲.۹۹ دلاری که در حال حاضر رایگان شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

TimeNote (با قیمت ۰.۹۹ دلار)

TimeNote اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های آیفون است که توسط آن می‌توانید برای امور مهم خود یادآور تنظیم کنید. مشغله‌های ذهنی می‌توانند باعث فراموشی خیلی از موارد شوند. اگر نگرانید تولد دوستتان را که ۷ ماه دیگر است، فراموش کنید، اگر برای ماه آینده وقت دکتر رزرو کرده‌اید و احتمال می‌دهید آن را از یاد ببرید یا هر حالت دیگری که احساس می‌کنید وجود یک یادآور برای فراموش نشدن آن لازم است، TimeNote اپلیکیشنی مناسب برای شما خواهد بود. توسط این برنامه می‌توانید برای امور مهم خود یادآور تنظیم کنید تا هنگام رسیدن به تاریخ و ساعت مورد نظر، این برنامه شما را توسط نوتیفیکیشن‌های خود از رسیدن به تاریخ مورد انتظار آگاه کند. یادآورهای شما می‌توانند برای چند دقیقه بعد، چند ساعت، چند ماه و حتی چند سال بعد باشند.کافی است موضوع مورد نظر را به TimeNote بسپارید و آن را همیشه نصب نگه دارید. برای دانلود این اپلیکیشن ۰.۹۹ دلاری که در حال حاضر رایگان شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

MovieSpirit (با قیمت ۹.۹۹ دلار)

MovieSpirit اپلیکیشنی در زمینه ساخت و ویرایش ویدیو است که ابزاری فوق‌العاده برای عموم کاربران محسوب می‌شود و با انبوه امکاناتی که در آن تعبیه شده است، می‌توان آن را ابزاری مناسب برای کاربران تخصصی‌تر نیز به‌حساب آورد. در MovieSpirit شما قادر به ترکیب عکس، گیف، موزیک و ویدیو هستید و می‌توانید با تکیه بر سلیقه‌ی خود، نتایج جالبی از این اپلیکیشن به دست آورید. اگر به ترکیب دو ویدیو و پخش هم‌زمان آن‌ها در یک قاب نیز علاقه دارید، باید بگوییم که MovieSpirit این ویژگی را به بهترین شکل در اختیار شما قرار خواهد داد. از امکانات و افکت‌های دیگری که در این برنامه وجود دارند، می‌توان به قابلیت پخش سریع یا آهسته‌ی ویدیو، اضافه کردن متن یا آیکون به ویدیو، وجود افکت‌های جذاب برای وصل کردن دو ویدیو به یکدیگر و امکان نقاشی کردن روی ویدیو اشاره کرد. نکته‌ی جالب در رابطه با اضافه کردن صوت به ویدیو این است که علاوه بر امکان اضافه کردن صوت از حافظه‌ی گوشی، می‌توانید به‌طور مستقیم صدای خود را ضبط و روی ویدیو میکس کنید‌. برای دانلود این اپلیکیشن ۹.۹۹ دلاری که در حال حاضر رایگان شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید

Gunpowder (با قیمت ۲.۹۹ دلار)

Gunpowder یک بازی جذاب برای گوشی‌های آیفون است که با گرافیک چشم‌نواز خود، به مدت محدود رایگان شده است و هم‌اکنون بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای قابل دانلود است. داستان بازی Gunpowder از این قرار است که شما باید در نقش یک قهرمان، طلا و سکه‌های دزدیده‌شده‌ی مردم را از کاراکتر خبیث بازی پس بگیرید و دوباره به مردم برگردانید. عنصر اصلی در بازی Gunpowder باروت است. شما باید در هر مرحله، با باروتی که در اختیار دارید، صندوقچه طلا را منفجر کنید تا مرحله با موفقیت به پایان برسد. در هر مرحله یک صندوقچه و یک آتش کوچک وجود دارد و باید به کمک باروتی که در اختیار دارید، این دو آیتم را به هم متصل کنید تا آتش از طریق باروت به صندوقچه برسد و آن را منفجر کند. در این میان ۳ قلک به شکل خوک نیز در مسیر قرار دارد که باید با رد کردن باروت از میان آن‌ها، این قلک‌های شخصیت خبیث بازی را نیز نابود کنید تا در انتها قادر به اتمام مرحله و برگرداندن پول مردم به آن‌ها شوید. Gunpowder دارای ۱۵۰ مرحله است که با توجه به داستان جالب و محیط رنگارنگ آن، مطمئنا از آن لذت خواهید برد. برای دانلود این بازی ۲.۹۹ دلاری که در حال حاضر رایگان شده است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۵ برنامه پولی آیفون که به مدت محدود رایگان شده‌اند (سری هفتم) - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..