تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آلگری: یوونتوس هنوز تیم کاملی نیست

کد خبر: ۵۱۹۴۴۴

۷۲۹  بازدید

آلگری اعتقاد دارد یوونتوس هنوز هم می تواند پیشرفت کند.

وبسایت نود: آلگری اعتقاد دارد یوونتوس هنوز هم می تواند پیشرفت کند.

 یووه با پیروزی ۴-۰ در مقابل جنوا، یک گام دیگر به کسب اسکودتو نزدیک تر شد، این در حالی است که بیانکونری در فینال جام حذفی هم حضور دارد و با توجه به قرار گرفتن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، فرصت کسب سه گانه را پیش رو دارد، با وجود عملکرد خوب یوونتوس تا به اینجای فصل، آلگری اعتقاد دارد تیمش هنوز هم کامل نیست و می تواند پیشرفت کند:

هنوز کامل نیستیم و جای پیشرفت داریم، اما به هر حال فصل خوبی را سپری می کنیم. قطعاً کسب ۸۳ امتیاز در فاصله ۵ بازی مانده به پایان فصل، در کنار حضور در فینال جام حذفی ایتالیا و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ایده آلی است. البته هنوز صحبت کردن از جام زود است، با رم بازی داریم و سپس باید به مصاف آتالانتا برویم که هیچکدام بازی های آسانی نیستند. بعد از ان چند روز فرصت استراحت داریم و سپس باید خودمان را برای بازی با موناکو آماده کنیم. هنوز چیزی را نبرده ایم و باید بازی به بازی پیش برویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آلگری: یوونتوس هنوز تیم کاملی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..