تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی

کد خبر: ۵۱۹۴۱۸

۵۳۴  بازدید

نه تنها بازیکنان بارسا در درون زمین، که نیمکت نشین ها و اعضای کادر فنی این تیم نیز پس از گل دوم مسی به رئال از خود بیخود شده بودند.

ورزش سه: نه تنها بازیکنان بارسا در درون زمین، که نیمکت نشین ها و اعضای کادر فنی این تیم نیز پس از گل دوم مسی به رئال از خود بیخود شده بودند.

 بارسلونا شب گذشته با گل دقیقه 92 مسی موفق شد رئال را 2-3 مغلوب کند.

شادی بازیکنان بارسا پس از این گل وصف ناشدنی بود و حالا تصاویر منتشر شده از حال و روز نیمکت بارسا نیز نشان می دهد که آنجا نیز وضعیتی غیرعادی وجود داشت.

واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی

انریکه و آردا توران، لب خط اولین کسانی بودند که با نفوذ سرجی روبرتو بوی گل را احساس کردند و ثانیه هایی بعد با گلزنی مسی، از خود بی خود شدند. 7 نفر از نیمکت بارسا از خوشحالی وارد زمین شدند و دلا فوئنته، کمک انریکه نیز نقش بر زمین شد.

کمی بعد انریکه در حرکتی مشابه مورینیو-کایخون در مستایا، از پرونا، دستیار خود سواری گرفت:

واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دیوانه‌وار نیمکت بارسا به گل دوم مسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..