تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی دارد/ با زور و تزویر مشکلی حل نمی‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید مصطفی میرسلیم ظهر امروز در جلسه‎ای که با حضور مدیران شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله (ع) آمل برگزار شد با اشاره به اینکه بیشترین حضور خود را در شهر هزار سنگر آمل داشته است، اظهار کرد: یکی از شرکت‎های مهم در این شهرستان دیزل سنگین ایران است که بنا به دلایلی راکد مانده است و باید تلاش کنیم که تمام قسمت‎های این شرکت که صنعت آن یکی از صنایع مهم در کشور و دنیاست فعال شود.

وی افزود: بخش خصوصی می‎تواند در زمینه تولید موتور در این شرکت سرمایه‎گذاری کند و حتی می‎توانیم پیشنهاد بدهیم که بخشی از زمین‎های شرکت دیزل سنگین ایران تقسیم‎بندی و به متقاضیان تأسیس شرکت‌های فنی واگذار شود.

عضو هیأت مدیره شرکت دیزل سنگین ایران گفت: با مدیریت دولتی نمی‎توانیم مشکلات شرکت‎های راکد را حل کنیم؛ نیاز به حضور بخش خصوصی داریم که با سرمایه‎گذاری خود بتوانند به تولید و ایجاد اشتغال کشور کمک کنند و البته آنها باید مورد حمایت قرار بگیرند و درگیر بروکراسی‎های اداری نشوند.

میرسلیم ادامه داد: در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی داریم و احیای کارخانجات تولیدی نیز، یک ضرورت اجتناب‎ناپذیر است.

وی با بیان اینکه باید بدانیم با تقلب و تزویر به جایی نمی‌رسیم، افزود: مردم ایران فکر خلاق دارند و تاکنون توانسته‎اند باوجود همه موانعی که بر سر راه پیشرفت آنها قرار داده شده است، بسیار باعزت و باشکوه در جهان ظاهر شوند، بنابراین باید به فکرهای خلاق احترام گذاشته شود و مورد حمایت قرار بگیرند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه اقتصاد کشور هنوز متکی به نفت است و باید به این مرحله برسیم که فکر کنیم دیگر نفتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا از منابع نفتی بی‎بهره هستند اما اقتصاد پویایی دارند، بنابراین ایران نیز می‎تواند با توجه به توانمندی‎هایی که در بخش نیروی انسانی و امکانات بالقوه دارد، اقتصاد پویای بدون نفت داشته باشد.

میرسلیم ادامه داد: باید از ظرفیت نهادهای مردمی بهره ببریم زیرا همواره با اتکا به این قدرت و توان مردمی توانستیم به نتایج درخشانی در طول مسیر انقلاب برسیم.

وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک امام‎زاده عبدالله (ع) آمل مطرح کردند، گفت: این مشکلات با فکر و ایده‎های خلاقانه و بهره‎مندی و تبادل تجربه حل می‎شود.

انتهای پیام/ی

http://fna.ir/RKSCQN اخبار مرتبط صادق بودن با مردم نشانه ضعف دولت‌ نیست/ مقامات سیاسی اخلاق حرفه‌ای داشته باشند96/02/04 - 16:28نباید از نفت به‌عنوان درآمد برای کشور استفاده کنیم/باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم96/02/04 - 15:36کوچک‌ترین حرکتی که حتی بوی رقابت با قالیباف و رئیسی بدهد انجام نمی‌دهیم/ مخالف وضع موجود و ادامه کار دولت فعلی هستیم96/02/04 - 13:49



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید و اشتغال نیاز به از خودگذشتگی دارد/ با زور و تزویر مشکلی حل نمی‎شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..