تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان بازی مهناز افشار و حمیدرضا پگاه در «عاشقانه»/ عکس

پایان بازی مهناز افشار و حمیدرضا پگاه در «عاشقانه»/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازندگان مجموعه «عاشقانه» به كارگردانی منوچهر هادی در حال حاضر در شمال شهر مشغول تصویربرداری هستند و بازی مهناز افشار روز گذشته در این پروژه به پایان رسیده است.

در میان سایر بازیگران، بازی پانته‌آ بهرام و حميدرضا پگاه نیز به تازگی تمام شده است.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، تصویربرداری این سریال تا اواخر ماه جاری به طور کامل به پایان می‌رسد.

سازندگان «عاشقانه» روز گذشته با انتشار بیانه‌ای نسبت به افزایش دانلود غیر قانونی مجموعه در برخی از سایت‌های معتبر و دارای مجوز اعتراض خود را اعلام و از مخاطبان درخواست کردند تا با تهیه نسخه اورجینال به ادامه تولید قسمت‌های آتی این پروژه کمک کنند.

در بخش‌هایی از این بیانیه آمده: «متأسفيم اعلام كنيم كه از زمان توزيع اولين قسمت «عاشقانه» تاكنون چند میلیون بار اين سريال از سوی برخی كاربران به صورت غير قانونی دیده شده است. با اين حال خوشحاليم كه در كنار بارگذاری و فروش غير قانونی توسط برخی سايت‌های غیر حرفه‌ای و غيرمعتبر كه بزودی پرونده آنها پیگیری قضایی می‌شود، خوشبختانه بسياری از مخاطبان فهيم نيز در حمايت از تمامی سازندگان «عاشقانه» نسخه اورجينال و البته حلال اين سريال را تهيه می‌كنند و همين امر باعث دلگرمی ما در ادامه اين راه سخت و پرمشقت است.»

محمدرضا گلزار، ساره بيات، بهاره كيان افشار، فرزاد فرزين، حميدرضا پگاه، شمسی فضل اللهي، عليرضا سوزنچی، عليرضا زمانی نسب، حسين ياری، پانته‌آ بهرام، مسعود رايگان و هومن سيدی، يكتا ناصر، سارا رسول زاده و مهناز افشار در نقش گيسو بازيگران اصلی «عاشقانه» هستند.

هومن کبیری و مهدی گلستانه تهيه‌كنندگي اين مجموعه را برعهده دارند. محمدرضا نادری و میلاد علینقی نيز سرمايه گذاران اين پروژه هستند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان بازی مهناز افشار و حمیدرضا پگاه در «عاشقانه»/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..