تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در ۷ استان

به گزارش افکارنیوز،

سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای پیرو اخطاریه شماره 11 یکشنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه جاری وضع هوای مناطق مختلف کشور را به این شرح پیش‌بینی کرد:

دوشنبه 4 اردیبهشت 95: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، اردبیل، شمال لرستان، شمال زنجان و شمال قزوین.

سه‌شنبه 5 اردیبهشت 96: بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در مازندران، گلستان، شرق گیلان و دامنه‌های جنوبی البرز در شمال استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان.

چهار‌شنبه 6 اردیبهشت 96: بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در مازندران، گلستان، شمال سمنان، خراسان شمالی و شرق تهران همچنین وزش باد شدید و گرد و خاک در استانهای کرمان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و نیمه شرقی یزد.

مهمترین مخاطره سامانه‌های جوی در این فصل رگبار موقت شدید همراه با صاعقه به‌خصوص در مناطق کوهپایه‌ای، تگرگ، سیلاب ناگهانی در مناطق مستعد و تندباد شدید موقت است.

از این رو به هموطنان عزیز توصیه می‌شود ضمن انجام اقدامات احتیاطی لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی، برای برنامه‌ریزی و انجام سفر یا تردد در استانهای اعلام شده وضع هوا را از اداره هواشناسی استان خود جویا شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه‌ها در ۷ استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..