تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا بسیاری از شخصیت‌های کارتونی زرد رنگ هستند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  علت انتخاب رنگ زرد ریشه روانشناسی و تاثیر رنگ‌ بر بیننده دارد. به طور مثال رنگ تولید شده RGB  در تلویزیون‌ها (بر اساس سه رنگ اصلی قرمز، سبز و آبی) و یا در مدل‌های RYB (قرمز ، زرد و آبی) که رنگ زرد متمم رنگ آبی است. بر این اساس بهترین رنگ پیش زمینه آبی و رنگ شخصیت‌ها زرد خواهد بود.
 
نمونه‌های این اتنخاب باب اسفنجی در دریا و یا رنگ زرد مینیون‌هاست. انیماتورها مینیون‌ها را زرد رنگ ساختند تا شبیه تخم‌مرغ باشند و برای کودکان خوشایند و آشنا به نظر آیند.
 
از نظر روانشناسی نیز زرد رنگی فعال، گرم و انرژی‌زا بوده و نقش اساسی در روانشناسی شخصیت کارتونی به همراه خواهد داشت، چون یکی از رنگ‌های اساسی در درک مرئی گستره چشم انسان است.
 
منبع:ایسنا
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا بسیاری از شخصیت‌های کارتونی زرد رنگ هستند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..