تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات پخش برنامه‌های انتخاباتی رادیو/ اختصاص چهار شبکه برای پخش مستقیم مناظره

سهم رادیو از برنامه‌های انتخاباتی/ آمادگی رادیو برای تهیه برنامه‌های تبیینیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نورالدین جعفری- قائم‌مقام معاون صدای رسانه ملی در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های انتخابات گفت: معاونت صدا هم سهمی در برنامه‌های دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد و طبق مصوباتِ ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما، همکاران ما زیرساخت‌هایی را آماده کرده‌اند.


وی ادامه داد: چهار استودیو برای ضبط گفتگوهای نامزدها پیش‌بینی کردند و چهار شبکه رادیو ایران، جوان، ورزش  و معارف بر اساس پیش‌بینی‌های از قبل برنامه‌ریزی شده عهده‌دار ضبط و پخش مستقیم مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری خواهند بود.  
 
قائم‌مقام معاون صدای رسانه ملی عنوان کرد: ملاک و کنداکتور ما برای پخش این برنامه‌ها بر اساس قرعه‌کشی شب گذشته با حضور نمایندگان کاندیداها در سازمان انجام می‌شود.
 
وی در خصوص برنامه های دیگر رادیو برای انتخابات اظهار داشت: برای اینکه مردم بیشتر با برنامه‌های انتخاباتی آشنا شوند، ما از هفته گذشته مجموعه برنامه‌های خود را به اطلاع مخاطبان رساندیم. برنامه تبیینی و اطلاع‌رسانی مطابق کنداکتور از همه شبکه‌ها پخش می‌شود. در ضمن برای ضبط برنامه کاندیداها از بهترین امکانات استفاده می‌کنیم.
 
 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات پخش برنامه‌های انتخاباتی رادیو/ اختصاص چهار شبکه برای پخش مستقیم مناظره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..