تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مهمان ناخوانده از سقف سالن باشگاه بدنسازی + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صاحب یک باشگاه بدنسازی در شهر " راکهمپتون " در ایالت کوئینزلند استرالیا که با دیدن یک سوراخ بزرگ در سقف سالن به دنبال متهم احتمالی می گشت با صحنه ای عجیب روبرو شد. یک مار بومی  که چند صاریغ استرالیایی را بلعیده بود عامل ایجاد شکاف در سقف سالن بود. ظاهرا این مار با بلعیدن این چند صاریغ و به علت سنگین شدن از سقف سالن به پایین سقوط کرده و وارد باشگاه بدنسازی شده بود.  ورود مهمان ناخوانده از سقف باشگاه بدنسازی + تصاویر

" چانتال وائوگان "  صاحب این باشگاه در این خصوص گفت : " صبح روز سه شنبه بعد از سه روز تعطیلی هنگامی که به محل کارم مراجعه کردم با سوراخی بزرگ در سقف سالن مواجه شدم. چون تعدادی صاریغ در بالای سقف سالن باشگاه زندگی می کردند فکر می کردم در اثر درگیری آنها با یکدیگر شاید یکی از آنها به کف سالن سقوط کرده باشد. کاملا این موضوع را فراموش کرده بودم تا اینکه نظافتچی باشگاه روز پنجشنبه به من خبر داد که متهم اصلی را در گوشه یکی از اتاق ها پیدا کرده است.  واقعا نمی دانم طی این دو روز این مار کجا مخفی شده بود."

گفتنی است؛ سرانجام این مار بومی توسط یک مارگیر حرفه ای به دام افتاد و از باشگاه بدنسازی به بیرون منتقل شد.

ورود مهمان ناخوانده از سقف باشگاه بدنسازی + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مهمان ناخوانده از سقف سالن باشگاه بدنسازی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..