تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا باید از اظهاراتی که موجب شکست حسن روحانی در انتخابات می‌شود اجتناب کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» در تحلیلی نوشت: سخنان «رکس تیلرسون»، وزیر خارجه آمریکا علیه توافق هسته‌ای با ایران، مضحک و خطرناک بود زیرا آمریکا خود تایید کرده بود که ایران به طور کامل به تعهدهایش در زمینه توقف ساخت سلاح اتمی پایبند بوده است.

 به نوشته فایننشال تایمز، بیان این‌‌که آمریکا به دنبال مذاکرات مجدد است، شاید ما را با ایران بدون تعهدی در زمینه توقف ساخت سلاح اتمی دست کم در بازه زمانی 10 ساله باقی گذارد،  امری که به خوبی سبب موجب شکست «حسن روحانی» رییس جمهور کنونی این کشور در انتخابات فرارو و دولت میانه روی او در حدود یک ماه باقی مانده می‌شود.

 این روزنامه انگلیسی با زیر سئوال بردن سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا  نوشت: تیلرسون گفته است که ایران حامی تروریسم است. این همان ادعای مصر،اسرائیل، عربستان و دیگر کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس است در حالی‌که  خود سرکوبگرتر از ایران هستند و در قیاس با این کشور از دموکراسی کمتری برخوردارند.

فایننشال تایمز در خاتمه نوشت: اگر بخواهیم شاهد صلح در آینده خاورمیانه باشیم، باید بین سنی‌ها و شیعیان بی‌طرف مانده و بر روابط سالم بین این دو تاکید کنیم.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/JZX6LV اخبار مرتبط تحلیلگر روس: واشنگتن خواهان قدرت گرفتن اصولگرایان در ایران نیست96/02/03 - 15:55پیروزی روحانی در انتخابات به هیچ‌وجه قطعی نیست/ حیات برجام با مانع مواجه است96/01/31 - 17:3272 درصد برجام را در بهبود اقتصاد ناموفق می‌دانند/56 درصد معتقدند احتمال باخت روحانی وجود دارد96/01/28 - 15:44 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا باید از اظهاراتی که موجب شکست حسن روحانی در انتخابات می‌شود اجتناب کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..