تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچی گوشی همراه در کردستان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، نجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار داشت:  نتیجه رسیدگی به یک فقره پرونده مهم و ملی قاچاق کالا با موضوع کشف 1064 دستگاه گوشی تلفن همراه لمسی، متهم به عنوان حامل کالای قاچاق علاوه بر ضبط اقلام مکشوفه، به پرداخت مبلغ 6/000/000/000 ریال (شش میلیارد ریال ) محکوم شد.

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه انتظامی ایرانخواه شهرستان سقز طی گشت زنی در مسیر سقز- دیواندره با متوقف کردن یک دستگاه خودرو وانت تویوتا موفق به کشف و ضبط 1064 دستگاه گوشی تلفن همراه گران قیمت شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ میلیارد ریال جریمه نقدی برای قاچاقچی گوشی همراه در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..