تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسرو حیدری: استقلال با حضور هواداران به برتری می رسد

به گزارش ایرنا، «خسرو حیدری» روز یکشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با الاهلی امارات، اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان استقلال امسال نخستین حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده اند.
وی افزود: با گذشت چهار هفته از این مسابقات، خوشبختانه نفرات به پختگی خوبی رسیده اند و زمان آن رسیده تا تمام توان خود را در زمین به کار ببندند.
باریکن باتجربه استقلال تاکید کرد: دیدار فردا کمتر از بازی با السد قطر در پلی آف نیست و با حمایت هواداران به دنبال کسب برتری هستیم.
آبی پوشان تهران سه شنبه شب و در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات می روند. این دیدار در حالی از گروه نخست برگزار می شود که هر دو تیم هفت امتیازی هستند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**9029**1379
خبرنگار: مهدی موذن، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسرو حیدری: استقلال با حضور هواداران به برتری می رسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..