تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته فنی فوتبال تصویب کرد؛ مربیان فاقد مدرک اجازه فعالیت ندارند

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فنی و توسعه فوتبال در سال جدید با حضور مهدی تاج، مرتضی محصص، محمدرضا ساکت، محمود شیعی، محمود یاوری، لیلا صوفی زاده و پرستو قدسی برگزار شد.
در ابتدای جلسه امیر حسین پیروانی سرمربی تیم فوتبال جوانان گزارش کاملی از برنامه های این تیم ارائه کرد.
وی برنامه های صورت گرفته از مرحله انتخابی مسابقات جوانان در بحرین، حضور در تورنمنت دوستانه کره جنوبی، اردوی تدارکاتی آلمان، برگزاری بازی با تیم ملی سنگال (که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود) و همچنین ادامه اجرای فعالتی های این تیم برای روند آماده سازی ملی پوشان به منظور حضوری پر قدرت در رقابت های جام جهانی 2017 کره جنوبی را ارائه کرد.
با توجه به ارزیابی عملکرد ملی پوشان از سوی کمیته فنی، توسعه و همچنین رشد حضور بازیکنان جوان در مسابقات لیگ برتر کاملا مشهود است که این امر نشان دهنده ارتقاء فنی بازیکنان است. بر همین اساس اعضای کمیته فنی و توسعه فوتبال از پیروانی و کادر فنی و بازیکنان تیم جوانان به دلیل تلاش های مستمر و عملکردشان تقدیر و تشکر شد. ضمن اینکه بر حضور همه جانبه ملی پوشان در اردوهای پیش رو و در اختیار بودن بازیکنان در تیم ملی تاکید شد و رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هرگونه تخطی در این خصوص را به کمیته انضباطی ارسال می کند.

** بررسی عملکرد تیم ملی فوتبال بانوان در ویتنام
مریم آزمون سرمربی و مریم جهان نجاتی مربی تیم ملی فوتبال بانوان گزارش کاملی از زمان آغاز تمرینات این تیم پس از دو سال تا زمان حضور در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا ارائه کردند.
این تیم پس از برگزاری اردوی های مستمر با تیم ملی اوکراین بازی تدارکاتی انجام داد و در نهایت با حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های فوتبال بانوان آسیا با 2 برد و 2 باخت به کار خود پایان داد. ضمن اینکه اعضای کمیته فنی به بررسی نقاط ضعف و قوت ملی پوشان در این مسابقات پرداختند.
همچنین مقرر شد رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کند و خواستار دقت AFC در تعیین کشورهای میزبان شود.
مقرر شد تا کادر فنی تیم ملی بزرگسالان برنامه های خود را به منظور برگزاری اردوهای مستمر برای بررسی در اختیار کمیته فنی و توسعه قرار دهد.

** حضور بازیکنان استانها موجب رشد تیم جوانان دختر
همچنین لیلا وقاری به همراه سمیه شهبازی (سرمربی و مربی تیم جوانان دختر) گزارشی از حضور این تیم در تورنمنت سوچی روسیه ارائه کردند.
پس از آنالیز و برنامه های این تیم، کمیته فنی و توسعه متوجه رشد قابل توجه تیم از لحاظ کیفیت فنی و کسب نتایج، ترکیب تیم و همچنین حضور بازیکنان از تمامی استانها شد.
با توجه به اینکه در این دره سنی مسابقات لیگ برگزار نمی شود، مقرر شد تا سازمان لیگ در این زمینه برنامه ریزی داشته باشد تا با مدیریت کامل و دقیق بر ارتقاء کیفی مسابقات لیگ فوتبال بانوان، گام ارزنده ای برای رشد و توسعه ورزش فوتبال بانوان در رده های پایه برداشته شود.

**مربیان فاقد مدرک، اجازه فعالیت ندارند
در این نشست اعضای کمیته فنی و توسعه به بررسی برگزاری دوره های تخصصی دروازه بانی، بدنسازی و مربیگری ویژه بانوان پرداخت و مقرر شد فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ ابلاغ کند که مربیانی که فاقد مدرک تخصصی هستند، اجازه فعالیت در باشگاه ها را نداشته باشند و کارت مربیگری برای آنها صادر نشود.
'برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی * 1528 *1379
خبرنگار: حسن تمیمی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته فنی فوتبال تصویب کرد؛ مربیان فاقد مدرک اجازه فعالیت ندارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..