تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ان گولو کانته جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس را کسب کرد

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، ان گولو کانته 26 ساله در رقابت با زلاتان ابراهیموویچ، ادن هازارد، آلکسیس سانچز و روملو لوکاکو برنده جایزه معروف اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس شد.
کانته فصل گذشته با قرارداد 32 میلیون پوند از لسترسیتی قهرمان لیگ برتر انگلیس به چلسی پیوست. این مبلغ سه میلیون پوند کمتر از میزانی است که آرسنال بابت خرید گرانیت ژاگا پرداخت.
کانته با 110 تکل در فصل جاری بعد از ادریسا گویه هافبک اورتون قرار گرفت. او از نظر آمار تکل در هر بازی (3.5 تکل) سوم شد و بعد از جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول قرار گرفت.
این بازیکن فرانسوی برای توپ ربایی (72 مورد) هفتم شد که بهترین آمار را در بین بازیکنان چلسی دارد.
کانته علاوه آمار قابل توجه در پاس های خود، حضور بالایی در مسابقات چلسی داشته است. سزار ازپلیکتا (2880 دقیقه) و گری کیهیل (2874دقیقه) تنها شاگردان کونته هستند که دقایق بیشتری از کانته با 2779 دقیقه در لیگ برتر انگلیس بازی کرده اند.
کانته از وقتی به استمفورد بریج پیوست، فقط یک بار در لیگ برتر انگلیس گلزنی کرده است. این بازیکن 26 ساله ماه گذشته میلادی نیز در جام حذفی انگلیس برابر منچستریونایتد گلزنی کرد.
تاثیرکانته بر فوتبال انگلیس را نمی توان نادیده گرفت. او با باشگاههای مختلف نیز قهرمانی های پیاپی در لیگ فوتبال بدست آورده است. او فصل گذشته با لستر قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و امسال هم با چلسی فرصت قهرمانی دوباره را دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1210**1584
مترجم- زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ان گولو کانته جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..